• 0

Wat vinden jullie van Kerstpakkettenbeurs.nl?

Omschrijving van je concept:

Een geheel nieuwe site, van alle gemakken voorzien zodat de klant zich prettig voelt op de site. Verschillende zoekopties zodat eenieder op haar eigen manier kan zoeken.

 

http://www.kerstpakkettenbeurs.nl

 

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Sites bezoeken, heel veel sites bezoeken en van alle verschillende sites de positieve punten samenvoegen zodat deze site tot stand kwam. In mijn ogen alles aan gedaan om er een goede site van te maken.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Een site neerzetten die toegankelijk is voor zowel een 'leek' als een expert op het gebied van zoeken, zoekopties e.d..

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Vooral het laden van de pagina's is sneller dan bij andere sites. Daarbij heeft men ruime keuze om een 'kerstpakket' te zoeken.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Algemene indruk?

Suggesties om toe te voegen, te veranderen?

Maakt deze site kans om uit te groeien tot een van de 'toppers'?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Je zult hier op het forum veel (technische) reacties krijgen, dus ik beperk me even tot de gevoelservaring.

 

De website oogt professioneel. Met name het zoeken binnen het assortiment (met de prijsschuif) vind ik heel makkelijk en overzichtelijk. Levervoorwaarden duidelijk te zien evenals contactgegevens.

 

Nu alleen nog een thuiswinkellogo-tje en hij is af ? ;)

Link naar reactie
  • 0

Mooie website.

 

Aantal puntjes:

- De grote banner met €20,- €40,- en FREE nodigen erg uit om te klikken maar is niet mogelijk.

- Achtergrond zou ik een kleur houden, zodat het belangrijkste "de website" naar voren komt.

- Design logo vind ik niet bij de website passen. Aan het logo zou ik niet direct de link met kerstpakketten leggen.

- De button "Bestelling afronden" is de belangrijkste button op de hele website (ten minste als je geld wilt verdienen). Ik zou deze een opvallende kleur geven bijvoorbeeld "Oranje of rood".

 

Zelfde geldt voor de "Bestellen" knop.

 

Succes!

 

Helpt ondernemers bij het vinden van een geschikte werkplek @ Kantoorruimtevinden.nl

Link naar reactie
  • 0

Hallo kerstman,

 

Wat mij betreft mag je na het zoeken meteen het eerste gevonden kerstpakket onderin laten zien, zonder dat ik eerst nog een keer moet klikken in de scroll-bar. Ik kan aan die kleine plaatjes toch niet zien wat er in het pakket zit, dus ik zal ze een voor een moeten bekijken en als de eerste dan al meteen zichtbaar is, dan scheelt dat weer. En misschien kun je in de scroll-balk met gevonden kerstpakketten op de een of andere manier laten zien van welk klein plaatje ik de details nu zie, dan weet ik op welk plaatje ik daarna moet klikken voor de volgende.

 

De omschrijvingen van de pakketten in de scroll-balk passen soms niet, zoals bij het pakket "Veel soeps". Bij dat pakket verwacht ik dan trouwens dat er een aantal soorten soep in zit, of iets om soep mee te maken. De omschrijving "Heel veel artikelen waarvan u heerlijk kunt genieten tijdens het uitpakken en lang erna" vind ik dan een beetje een tegenvaller. Geldt dat namelijk niet voor elk pakket?

 

Ook veel andere omschrijvingen vind ik wat mager. "Dat zijn pas veel artikelen in één kerstpakket zodat uitpakken een waar feest is" en "De hele familie kan meegenieten van dit massale pakket" zijn wat mij betreft te algemeen. En "Een geweldig kerstpakket waar uw medewerkers genoeg aan hebben om de hele dag uit te pakken" klinkt behalve algemeen dan ook weer een beetje overdreven. Wel mooi vind ik bijvoorbeeld "Vanaf nu dient u uw heerlijk zelfbereide pasta met bijbehorende salade op met deze schitterende aardewerken pastaborden." Dat soort omschrijvingen spreekt mij aan.

 

Bij een aantal pakketten (bijv. "Ruimtestation" en "Gezellig tafelen") valt een deel van de omschrijving achter de knop "Bestellen". En bij de inhoud is de layout in IE7 soms niet goed en zijn sommige bullets verdwenen (gaat in Mozilla overigens wel goed).

 

Kun je "Inhoud tonen" en "Inhoud verbergen" niet op dezelfde plek op het scherm zetten, zodat ik niet steeds met mijn muis heen en weer hoef te schuiven als ik afwisselend de inhoud en het plaatje wil bekijken?

 

Als ik op pagina 2 van de bestelprocedure zit (Uw gegevens) staat er boven nog steeds "Onderstaand treft u de door u geselecteerde producten aan", terwijl die er dan niet (meer) staan. Op pagina 3 van de bestelprocedure staat een opmerking met twee sterretjes, maar ik zie nergens waar die twee sterretjes naar verwijzen. Op pagina 4 van de bestelprocedure staat "betaalmethode", maar die heb ik nergens in hoeven vullen en is dus ook blanco.

 

"Een goed uiteinde" zou ik anders formuleren, bijvoorbeeld "een goede jaarwisseling".

 

En hier en daar mag je nog even op taal- en tikfouten letten:

 

- ... en dit niet kunnen vinden op de site

- ... op verschillende wijzen

- ... met z'n allen

- consistent gebruik van "je" of "u" (samengesteld voor u / welk artikel zoek je)

- kerstpakkettenbeurs.nl consistent met een hoofd- of kleine letter

- rubrieken op "Uw gegevens" allemaal met hoofd- of kleine letters beginnen (en invulvelden uitlijnen)

 

Tot slot: waar staat je KvK nummer?

 

Groet,

 

John

Link naar reactie
  • 0

Ziet er goed uit. Simpel en je hoeft bijna niet te scrollen. Heb je veel bezoekers?

 

Ik zou op een of andere manier bovenin waarin je verschillende kerstpakketten kunt aanklikken wel een korte omschrijving erbij zetten of duidelijk maken wat het is. Nu zie ik een plaatje met een enorm pakket zonder dat ik weet wat het "thema" is of wat voor soort pakket. Misschien kan je ook categorien maken met Gezondheid, Cosmetica, Luxe enz.

 

Edit: Ik zie dat je een lijstweergave hebt. Deze zou ik als standaard gebruiken. Vind ik zelf duidelijker.

Link naar reactie
  • 0

Ik vind het iets te druk, het is me niet geheel duidelijk wat ik er nu mee kan?

 

Ik ben erachter dat ik paketten kan toevoegen (maar wat doe ik ermee?) en steeds krijg ik een toch wel enigzins hinderlijk popupje.

Ik mis denk ik toch wel categorieen, hoewel ik niet weet of dat gaat werken is tags wellicht een overweging. Op kleur bijvoorbeeld.

 

Ik raad altijd aan voor het klassieke winkelmodel te gaan, je loopt dan geen risico's want iedereen begrijpt de stappen en de logica.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 134 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.