Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Manon GJ
Zit ik net de berichtjes van afgelopen dagen door te lezen en heb ik gewoon helemaal niks te melden.... ;D
Ik wilde toch laten weten dat ik wel mee lees, het lukt me niet meer iedere dag. We hebben het zo (onwijs leuk) druk met Green Jump. Daarnaast nog mijn 'normale' activiteiten plus kindje en dan is de dag wel vol.
Nieuwe ontwikkelingen: we gaan aan de slag met Purple Cows, super inspirerende mensen (bij sommigen van jullie bekend). Ze zijn een 'disruptive marketing idea' voor ons aan het bedenken. Ben echt heel nieuwsgierig en kan niet wachten.
En misschien zelfs een naamsverandering.....
Zo toch even het forum vervuild met een off topic berichtje!
Ondernemende webwinkelier en Register Valuator
Green Jump 1000 manieren om een groene sprong te maken! Voor baby's, kinderen en voor jou!
Het EcoBed Heerlijk slapen op natuurlijke materialen!