Iemand ervaring met ondernemen op internet?

Aanbevolen berichten

Excuses als dit de verkeerde rubriek is, maar ik vraag me af wie er ervaring heeft met deze manier van ondernemen: "Internet Marketing en Online Business". Je moet je eigen product maken en op een website te koop aanbieden en dan gaan affiliates je producten proberen te promoten. Graag jullie ervaringen hiermee. De video's die mij naar de website leidden:

 

1.

2.

 

Graag verneem ik jullie reacties en ervaring met deze manier van ondernemen.

 

Link naar reactie

Snel zonder inspanning veel geld verdienen bestaat niet. Ook niet met dit 'concept'. Zoek even op MLM.

 

Ik ben wel bekend met MLM, maar dit gaat om het verkopen van je eigen product, namelijk een ebook.

Wat ik me onder andere afvraag is of hier wel een markt voor is en of mensen wel bereid zijn om zo'n boek te kopen.

 

Link naar reactie
Ik ben wel bekend met MLM, maar dit gaat om het verkopen van je eigen product, namelijk een ebook.

Wat ik me onder andere afvraag is of hier wel een markt voor is en of mensen wel bereid zijn om zo'n boek te kopen.

 

Ik koop heel regelmatig boeken. Dus ja er is een markt voor boeken. Maar boeken waarin staat dat je een boek moet schrijven om snel rijk te worden zijn denk ik wat minder populair. Maar goed als jij er in trapt is er vast toch een markt ;)

Link naar reactie

Dit soort Multi-Level-Marketing, ook wel bekend als piramidespelen... Daar zijn we niet zo happig op Robbert-QS, het zijn vaak duistere modellen waar alleen de initiatiefnemers rijk van woorden. Zoals Willem al zegt: Snel zonder inspanning veel geld verdienen bestaat niet.

 

Het gaat om het verkopen van een eigen product waar ik graag over wil praten. MLM is meer het verkopen van een product met een groep mensen. Heeft er iemand ervaring met het verkopen van digitale producten, of niet?

Link naar reactie
Ik koop heel regelmatig boeken. Dus ja er is een markt voor boeken. Maar boeken waarin staat dat je een boek moet schrijven om snel rijk te worden zijn denk ik wat minder populair. Maar goed als jij er in trapt is er vast toch een markt ;)

 

Ha ha, :)

Dat is een goede grap.

 

Ik wil niet snel rijk worden. Wat ik wil is een webwinkel beginnen een een product verkopen op internet, omdat je daar geen startkapitaal (en dus geen lening) voor nodig hebt. Dus, ik ben beland in de wereld van internet marketing. Nou kon ik gratis een set video's downloaden waarin werd uitgelegd hoe ik marktonderzoek moet doen een en een eigen product moet maken, nou is mijn vraag of jullie hier ervaringen mee hebben. Het gaat dus niet om product met beloftes om snel rijk te worden

Link naar reactie
Je kunt toch zien wat voor soort ondernemers hier zitten? "Ja natuurlijk!" is dus het antwoord :)

 

Zou iemand er alsjeblieft iets over kunnen vertellen.

Hoe goed loopt het? Heb je als ondernemer op internet ook een (rechtsbijstand)verzekering nodig, hoe kan je betalingen ontvangen etc. Deel uw ervaringen a.u.b. Ik heb geen idee of het verkopen oplevert?

Link naar reactie

Hoi,

 

Ondernemen = ondernemen, of je dat nu online, in een winkel of achter de keukentafel doet.

Het idee dat ondernemen via internet geen geld zou kosten is toch wel bijzonder ..................

Ga nou eerst eens door de site bladeren en als je dan gerichte en ter zake doende vragen hebt moet je die vooral stellen.

 

GJ

 

Link naar reactie

If it sounds too good to be true, it probably is.

 

Dat geldt ook voor dit concept lijkt mij :)

 

Geld verdienen (trouwens nooit een goed uitgangspunt voor ondernemen) via een legale manier betekent hard werken. Voor in de beginperiode. :)

Online vragenlijst of enquête maken? EnquêteTools.nl voor professionele gratis enquêtes.

 

Respondenten nodig voor uw marktonderzoek? Via RespondentenDatabase.nl heeft u direct toegang tot duizenden respondenten.

Link naar reactie

Je kunt toch zien wat voor soort ondernemers hier zitten? "Ja natuurlijk!" is dus het antwoord :)

 

Zou iemand er alsjeblieft iets over kunnen vertellen.

Hoe goed loopt het? Heb je als ondernemer op internet ook een (rechtsbijstand)verzekering nodig, hoe kan je betalingen ontvangen etc. Deel uw ervaringen a.u.b. Ik heb geen idee of het verkopen oplevert?

 

Of het goed zal lopen, hangt van de inhoud van jouw boek af. Heb je specifieke kennis over een onderwerp waarin veel mensen geïnteresseerd zijn? Kun je dat boeiend brengen? Of wordt het een 'me too' boek?

Link naar reactie

Hoi,

 

Ondernemen = ondernemen, of je dat nu online, in een winkel of achter de keukentafel doet.

Het idee dat ondernemen via internet geen geld zou kosten is toch wel bijzonder ..................

Ga nou eerst eens door de site bladeren en als je dan gerichte en ter zake doende vragen hebt moet je die vooral stellen.

 

GJ

 

 

Een webshop is nog altijd een stukje goedkoper dan een winkelpand niet waar? Ik denk dat TS hier op doelt.

 

Veel 'internetbedrijven' die goocheltruuks verkopen verkopen een digitaal product (zoals jij dat volgens mij bedoelt). Je betaalt en mag vervolgens een video downloaden waarin de truuk wordt uitgelegd. Hoeveel mensen dit doen is natuurlijk afhankelijk van de kwaliteit en vraag naar de truuk. M.a.w. als jij een goed product levert zou je best wat kunnen overhouden aan de verkoop van 'digitale producten'.

 

Hoeveel het je allemaal gaat opleveren verreist natuurlijk het nodige onderzoek. Vraag en aanbod etc. etc. Daarover is genoeg te vinden op dit forum en op internet.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 128 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.