• 0

Extra zakelijke rekening onder andere naam

Beste leden,

 

Wij hebben laatst een webshop overgenomen. Dit ter uitbreiding van ons bedrijf. Nu zouden wij willen dat men het geld moet overmaken tnv. Websitenaam.

 

Nu hebben wij onze rekeningen bij de ABN, maar schijnbaar is het niet mogelijk om daar naast een rekening welke onze bedrijfsnaam draagt een extra rekening te openen onder een andere ter naam stelling.

 

Iemand een idee hoe en waar dit wel mogelijk is?

 

Met vriendelijke groet,

 

Erwin

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Dit kan zeker wel, wij hebben ook gewoon een extra rekening voor een ander product wat we verkopen, geen enkel probleem. Pasjes kunnen ook rechten over diverse rekeningen hebben zodat je met 1 login meteen bij al je rekeningen kan. Wij hebben de naam als handelsnaam ingeschreven bij de KvK.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Ik vermoed dat je het verzoek wellicht niet duidelijk genoeg gemaakt hebt aan je contactpersoon bij de bank (het zijn ook daar soms net mensen ;D), het is in namelijk geen enkel probleem om meerdere rekeningen voor je bedrijf te hebben op verschillende handelsnamen.

 

Wij zaten voorheen bij de ABN AMRO, en voor onze verschillende bedrijfsactiviteiten hadden we daar gewoon aparte rekeningen.

 

Ik neem aan dat de handelsnaam van de overgenomen webshop na de overname ook bij de KvK op jullie naam is gezet?

Mediascape - Hét adres voor betaalbare huisstijlen, reclame en websites.

We heten u van harte welkom op: www.mediascape.nl

Link naar reactie
  • 0

Nooit zo over nagedacht terwijl het volgens mij wel heel belangrijk is.

 

Als ik online iets koop dan wil ik ook graag overmaken naar een rekening met de tenaamstelling van de webshop. Vooral als later de afschriften binnenkomen is het wel fijn als je de naam kan linken aan de plek waar je gekocht hebt. Er zijn steeds meer bedrijven die gebruik maken van tussenpersonen voor de betaling. Je krijgt dan ook de naam van de tussenpersoon op je bankafschrift. Kan erg storend zijn, vooral als je op zoek bent naar de naam van die webshop en je bankafschriften zijn je makkelijkste aanknopingspunt.

 

Link naar reactie
  • 0

Nooit zo over nagedacht terwijl het volgens mij wel heel belangrijk is.

 

Als ik online iets koop dan wil ik ook graag overmaken naar een rekening met de tenaamstelling van de webshop. Vooral als later de afschriften binnenkomen is het wel fijn als je de naam kan linken aan de plek waar je gekocht hebt. Er zijn steeds meer bedrijven die gebruik maken van tussenpersonen voor de betaling. Je krijgt dan ook de naam van de tussenpersoon op je bankafschrift. Kan erg storend zijn, vooral als je op zoek bent naar de naam van die webshop en je bankafschriften zijn je makkelijkste aanknopingspunt.

 

 

Ah zo!

 

Bij KvK handelsnaam laten toevoegen, hiermee bij bank rekening op die handelsnaam openen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 116 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.