Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
jamieb22
jamieb22
Hallo Iedereen,
Ik heb een vraagje!
Ik ben ondernemer in bruidskleding. ik heb een trouwjurk besteld voor een klant, deze word op maat gemaakt.
Nu heb ik gisteren een e-mailtje gekregen dat ze wilt afzien van de koop en de 50% die ze heeft aanbetaald terug wilt.
De klant zag het niet gebeuren dat de jurk voor haar trouwdatum (over 2 maanden) binnen was.
Nu heb ik een e-mail terug gestuurd naar de klant, dat haar jurk zaterdag binnen is gekomen en dat ze de jurk kan komen passen/afhalen.
Mijn vraag is nu: Kan ik haar in gebreke stellen? En ben ik verplicht de 50% aanbetaling te storneren?
Groetjes Jamie
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag