Ik sta voor het volgende probleem: Ik heb een offerteaanvraag binnen gekregen voor een behoorlijk grote opdracht. Inmiddels is er een oriëntatiegesprek geweest. De offerte is ruwweg onder te verdelen in:
a) Initiële kosten voor het ontwerpen van één website. (Dit is duidelijk...)
b) Vervolgkosten voor een zeer groot (>100) aantal extra websites, welke gebaseerd zullen worden op de eerste. (Alleen qua kleur/content/database zullen deze anders zijn dan de eerste. HTML-structuur en php-modules zijn hetzelfde.)
Hoe haal ik deze opdracht binnen?
Initiële kosten staan op een rijtje, maar wat te doen met de rest?
Staffelprijzen maken in %? Of toch beter op urencalculatie?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Konijn
Konijn
Ik sta voor het volgende probleem: Ik heb een offerteaanvraag binnen gekregen voor een behoorlijk grote opdracht. Inmiddels is er een oriëntatiegesprek geweest. De offerte is ruwweg onder te verdelen in:
a) Initiële kosten voor het ontwerpen van één website. (Dit is duidelijk...)
b) Vervolgkosten voor een zeer groot (>100) aantal extra websites, welke gebaseerd zullen worden op de eerste. (Alleen qua kleur/content/database zullen deze anders zijn dan de eerste. HTML-structuur en php-modules zijn hetzelfde.)
Hoe haal ik deze opdracht binnen?
Initiële kosten staan op een rijtje, maar wat te doen met de rest?
Staffelprijzen maken in %? Of toch beter op urencalculatie?
Wat is reëel?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/2340-advies-gevraagd-uitbrengen-offerte/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
12 antwoorden op deze vraag