hakand Geplaatst: 2 november 2009 hakand 1 0 Geplaatst: 2 november 2009 ??? Ik heb een klant, die wil van zijn werknemer haar brutoloon verlagen. Kan dit.? Zijn argument is dat ze geen heren knipt. Alvast bedankt voor je reactie!!! ;) Link naar reactie
0 glengarryglenross Geplaatst: 2 november 2009 glengarryglenross 38 4 Geplaatst: 2 november 2009 . Link naar reactie
0 Sander Geplaatst: 2 november 2009 Sander 136 14 Geplaatst: 2 november 2009 Arbeidsvoorwaarden (waaronder loon en onkostenvergoedingen) kunnen in principe alleen gewijzigd worden met instemming van de werknemer, tenzij in de arbeidsovereenkomst een eenzijdig wijzigingsbeding is opgenomen. Succes! Ice76 - The Ice Cream Dealer Rockin The World www.ice76.com Link naar reactie
0 Joost Rietveld Geplaatst: 2 november 2009 Joost Rietveld Moderator 22,6k 79 2272 Geplaatst: 2 november 2009 Dag Hakand, Ik begrijp de reactie van Glenn wel enigszins. Ten eerste geldt voor de kappersbranche een CAO Ten tweede kun je eenmaal toegekend loon niet zomaar verlagen. Toen het loon vastgesteld werd, knipte de dame toch ook al geen heren! Dan kan jouw klant nu moeilijk ineens roepen dat ze werk weigert. groet Joost DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal Link naar reactie
hakand
hakand
???
Ik heb een klant, die wil van zijn werknemer haar brutoloon verlagen. Kan dit.? Zijn argument is dat ze geen heren knipt.
Alvast bedankt voor je reactie!!! ;)
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag