• 0

Hoe belangrijk is organisatie ordening voor jouw?

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Ik denk juist bij kleinschalige bedrijven dat het onwijs belangrijk is. Wat als er wat gebeurd .... alles zit in je hoofd, nergens terug te vinden?

Ikzelf ben gek op structuur, maar haat administratie. Dus ... mits iemand anders die maakt en ik afentoe eens aan iemand zijn oren kan trekken <>

Anniewees .... administratie is blegghhh, maar wordt uiteindelijk leuk als je er het gemak van hebt.

Was eerst geneigd om te kiezen voor 2, want vrijheid is belangrijk. Maar geef ik mezelf 1 vinger en ik ben de hele structuur kwijt ;)

Vrijheid is er altijd ... bedoel je hier vrijheid om je structuur aan te passen? Dan blijf ik toch voor optie 1 kiezen. Sterker nog, ik zie het zelfs als hét verlengde van de business- en marketingplannen.

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
  • 0

Een ongeorganiseerd bedrijf kan wel hoor... dat zijn de bedrijven met een schoenendoos vol bonnetjes, waar aan het eind van het jaar door de accountant wat van gemaakt wordt, en waarbij geld uitgegeven wordt als het op de bank staat...

 

Op die manier kun je je bedrijf alleen maar leiden naar goede resultaten als je a. ruim in de slappe was (geld) zit, b. in een zeer winstgevende markt bezig bent en/of c. je een natuurtalent bent die (georganiseerd of niet) overal munt uit weet te slaan.

 

[Edit:] Misschien was het nog niet helemaal duidelijk op basis van het bovenstaande, maar naar mijn mening is een goede organisatie de basis van succes. Overigens moet de basis niet alleen goed (solide) zijn, maar ook flexibel... niks is zo vervelend als je je hele 'huis' af moet breken omdat het fundament het uitbouwtje niet aan kan.... (hoewel dat natuurlijk ook weer kansen biedt ;-) )[/edit]

Comfi puzzelt aan comfort in de afstemming tussen mensen, systemen en strategie.

Comfi vervult hierbij een brugfunctie tussen management, automatisering, controlling en de uitvoerende organisatie.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 81 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.