Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Johannes Regelink
Dag allen,
We zijn een ecologisch adviesbureau met landelijke dekking. Wij werken allemaal vanuit thuis (straks van Zuid-Limburg tot Alkmaar en van Zoetermeer tot Deventer).
Op dit moment gebruiken we mijn adres als het correspondentie adres. Maar.. binnenkort verhuis ik naar Zuid-Limburg.
Momenteel overweeg wat dan handig is. Er zijn een aantal opties:
1. Mijn nieuwe adres als correspondentie adres.
Nadeel:
- Dat is in Zuid-Limburg, (potentiële) opdrachtgevers in andere delen van Nederland kan dat afschrikken.
- Ik ontvang alle post en moet die dan ook verwerken.
Voordeel:
- Geen kosten.
2. Postbus elders in het land (centraal gelegen, bv. Utrecht)
Nadeel:
- €'s
Voordeel:
- Opdrachtgevers hebben sneller het idee dat we landelijk opereren
- Ik kan dan alle post door laten sturen naar een bedrijfje die alles scan't (helaas is die service bij de TNT Post niet meer voor mkb-ers beschikbaar)
Wat zouden jullie doen? Of kunnen jullie nog een goed alternatief bedenken?
Nieuwsgierig naar mijn kijk op organiseren? Lees: Organiseren als spreeuwen: www.terogroep.nl/organiseren