• 0

Verpakkingsmateriaal wat is verstandig?

Ik zit met het volgende probleem in mijn maag. Een startende webshop die dozen en luchtzakjes zoekt alleen is er 1 probleem namelijk het volgende. De grotere jongens zoals Topa-verpakkingen en Rajapack hebben erg hoge verzendkosten aangezien ik vaak rond de 100 euro zit qua bestellingen of net daaronder.

 

Is er iemand die mij een wat kleinere of betere partij aan kan raden waar de kosten hiervan minder zijn? Office-centre is trouwens erg duur en heeft een smal assortiment m.b.t verpakkingen.

 

Mods: Helaas kon ik het juiste antwoord niet geheel vinden met de zoekfunctie, mijn excuses als ik erover heen heb gekeken.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 0

Heb je de lokale supermarkt al eens bezocht? Dat ik net begon en slechts een paar doosjes op een dag nodig had, ging ik gewoon naar de supermarkt en haalde daar gratis doosjes die bij de kassa's lagen. Het is wel iets minder representatief naar je klanten toe, maar scheelt enorm in de kosten!

 

Rajapack verzend overigens orders boven 250 euro gratis, dus je zou ook eens een kleine investering daar kunnen overwegen. Zeker als je groeit en je naar verloop van tijd meer en meer materiaal nodig heb kun je met hen vaak mooie deals sluiten. Aanrader!

Link naar reactie
  • 0

Thanks mannen hier heb ik wat aan, zometeen eerst even Mupla bellen. Raja is inderdaad erg interessant alleen nu nog niet, en dozen bij de supermarkt nee dat gaat niet gebeuren. Klant is koning en spullen moeten van mijzelf uit gewoon netjes en strak geleverd worden. Ikzelf heb er een bloedhekel aan een videokaart te moeten ontvangen in een doos waar eerst wijnflessen of iets dergelijks ingezeten hebben en daarom zullen mijn klanten dat dus ook niet ontvangen, al is het wel een goed idee :)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 147 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.