• 0

Wat zijn de kosten van een UK en Ierland telefoonnummer en deze doorschakelen?

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hallo,

 

Ik heb mijn lokale nummers (NL) via Eliveld lopen, dit is incl. een doorschakeling naar mijn mobiel en wanneer ik niet oppak naar een callcenter. Wellicht dat ze je kunnen helpen, zelf heb ik geen ervaring met buitenlandse nummers, maar ze hebben ook Belgische nummers dus er zijn vast wel mogelijkheden.

 

Anders Google even op VOIP

Link naar reactie
  • 0

Gasssies,

 

Ik werkt zelf bij een bedrijf wat telecommunicatie oplossingen aanbied.

we kunnen door middel van interactive voice respons ( IVR ) je telefoon nummer van de UK en Ierland routeren naar een Nederlands eind extensie.

 

Ik zag dat je over een webshop spreekt, daar hebben we eventueel ook nog leuke en interessante features voor.

 

Voor de kosten zou ik willen weten of je een lokaal nummer hebt in de UK en Ierland of een service nummer I.V.M. het porteren van je nummer.

 

Zou je hier over misschien persoonlijk contact met mij willen opnemen, dan kan je dat doen via: roverbeek@massxess.nl

 

M.vr.gr.

Roy Overbeek

 

Link naar reactie
  • 0

Ik zou een SIP telefoon aanschaffen een een aantal buitenlandse nummers. Dan kun je gewoon via Voice Over IP (VOIP) gebeld worden op je normale telefoon.

 

Er zijn naar ik meen ook mobiele oplossingen beschikbaar voor VOIP, maar da's wel prijzig meestal, omdat mobiel internet nog niet super-goedkoop is. (Ik bedoel nu dus SIP-mobieltjes, geen doorschakelservice!)

Het Webambacht - Nieuwe media met ouderwetse kwaliteit: http://webambacht.nl | Food in Beeld - Win een bedrijfsfilm met website! http://foodinbeeld.nl

Link naar reactie
  • 0

De mogelijkheden via VoIP zijn zeer groot, oa het hebben van buitenlandse nummers en deze zonder doorschakelen kunnen ontvangen in NL (of waar dan ook ter wereld).

 

Als kostenindicatie kan ik je zo'n 9 a 10 euro per maand meegeven, maar denk wel dat er nog het eea aan setupkosten en regels aan vast zitten. Zo hebben bijna alle landen de verplichting dat je een lokaal adres geeft in de regio waar je het nummer aanvraagt.

 

Succes met deze mooie techniek!

Zakelijke telefonie met de voordelen van voip?

Kijk eens op: http://www.voipq.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 159 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.