• 0

Waarschuwing voor officeexpert.biz

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

• 0

Aan de anonieme kneuzengever:

http://www.fraudemeldpunt.nl/cms/www/nederlands//Voorbeeldaanbieding%20OfficeExpert.pdf

Het lijkt mij gewoon een zeer legitieme melding. Ben persoonlijk wel benieuwd wie hier de kneus gegeven heeft en waarom.

• 0

Ben persoonlijk wel benieuwd wie hier de kneus gegeven heeft en waarom.

Doen we geen uitspraken over. De kneusgever kan dat zelf bekend maken als hij/zij dat wil, op het forum of in een PB.

r.i.p. Fred Wiersma | IN MEMORIAM

• 0

Uiteraard verwacht ik hier geen klikspaangedrag van de mod's. Vooral de kneusmotivatie ( beschuldiging van mogelijke laster) vind ik erg vreemd en vergaand. Eigenlijk TE ver.

Of de kneuzer heeft in dit geval niet even gezocht,of de melding wat voorstelt, of de kneuzer is belanghebbende. Dat laatste kan ik me dan weer moeilijk voorstellen omdat de zaak vol in de aandacht is op fraudemeldpunt.nl en met een kneus vestig je juist aandacht op de post.

Iemand die zo'n sterke beschuldiging uit moet dat ook maar waarmaken volgens mij.

Kan ook nog zijn dat de kneuzer Microsoft in combinatie met fraude zag staan en daar op reageerde. Maar ook hier heeft de poster een punt omdat een CD met "office 9 enz. wordt aangeboden.

• 1

Die kneus was van mij. Dit topic gaat over BIZ Telefoongids, niet over aanbieders met een biz-website. Als er iets niet in de haak is met aanbieders van software kan daar een ander topic over geopend worden, liefst met verwijzingen naar andere bronnen waaruit ook blijkt dat er een luchtje aan het aanbod zit. Die verwijzing ontbrak, vandaar de waarschuwing dat een loze beschuldiging al snel laster is. Ik ben het helemaal eens met Hans van Nijnatten dat de beschuldiger zijn melding moet waarmaken. Je kan niet verwachten dat mods of andere bezoekers op zoek gaan naar de grond van jouw beschuldiging. Jij hebt door onderzoek duidelijk gemaakt dat het een onderbouwde beschuldiging is; Keitai heeft alleen maar een berichtje geplaatst zonder enige verwijzing in een topic over een ander onderwerp.

Zo schieten we niet op. (Of alsnog wel een beetje. Maak dan een nieuw topic over OfficeExpert.biz) :P

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

• 0

Je hebt wel een punt Twabla. Er is al eerder in het topic gepleit voor eenzijdigheid om de vindbaarheid te bevorderen.

De boodschap is natuurlijk dat je nooit zomaar wat moet tekenen of betalen. Maar de boeven maken het wel moeilijk. Ze doen er alles aan om je te grazen te nemen op een moment van onachtzaamheid. Zelf ook bijna in een scam getrapt waarbij ik mijn bedrijfsgegevens naar aanleiding van een beursdeelname moest controleren. De naam van de beurs en de organisator werden letterlijk genoemd. In de heel kleine lettertjes, waar ik momenteel een bril voor nodig heb ;), stond dat het een overeenkomst was voor 3 jaar en een flink bedrag. Gelukkig vond ik het vreemd dat de retourenveloppe naar Frankrijk moest en heb ik de bril erbij gepakt. 8)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar