Ik heb een heel goede relatie met mensen op alle niveaus binnen een groot bedrijf dat haar mensen langzaam per onderdeel aan het outsourcen is.
Ik heb daar aangegeven dat ik geintresseerd ben in hun microsoft programering- / beheerafdeling.
Kunnen jullie eens vertellen waar ik hulp kan vinden in outsourcing? Waar moet ik aan denken? Wat kan ik vragen/eisen?
Onedev (3,5 jaar) zie ik als een doorstarter. We denken weer aan groei, wat mogelijk gepaard kan gaan met zo'n outsource constructie. Als ik het goed aanpak met omzet garantie ofzo!
Vriendelijke groeten,
Aart-Jan Eenkhoorn.
OneDev bv.
*OneDev zoekt mensen. DotNet-ters in het specifiek!*
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Aart-Jan
Aart-Jan
Ik heb een heel goede relatie met mensen op alle niveaus binnen een groot bedrijf dat haar mensen langzaam per onderdeel aan het outsourcen is.
Ik heb daar aangegeven dat ik geintresseerd ben in hun microsoft programering- / beheerafdeling.
Kunnen jullie eens vertellen waar ik hulp kan vinden in outsourcing? Waar moet ik aan denken? Wat kan ik vragen/eisen?
Onedev (3,5 jaar) zie ik als een doorstarter. We denken weer aan groei, wat mogelijk gepaard kan gaan met zo'n outsource constructie. Als ik het goed aanpak met omzet garantie ofzo!
Vriendelijke groeten,
Aart-Jan Eenkhoorn.
OneDev bv.
*OneDev zoekt mensen. DotNet-ters in het specifiek!*
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/2429-een-bedrijf-wil-aan-mij-outsourcen/Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag