Ga naar inhoud

Effecten van een viral campagne

Geplaatst:

Joost Schravendeel

Geweldig!

 

Manon echt supertof in de media gekomen.

 

Deze viral/hoax op GeenStijl is namelijk afkomstig van haar Greenjump, om ouders iets bewuster te maken op het gebied van allerdaagse kinder(speel) producten.

 

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2009/12/ouders_filmen_zuipenderokende.html

 

Tekst en uitleg staat op haar eigen website http://www.greenjump.nl

 

Echt een hele gave Viral, was zelf ook een van de 150.000 mensen die de viral hebben bekeken ;)

Featured Replies

Geplaatst:

Arthur Tolsma

Prima, veel succes dan daarmee. Mogen ze net zoveel aandacht maar dan louter positief veroorzaken! :D

Startup coach | Pitchtrainer | Spreker | Presentator | www.arthurtolsma.nl

Schrijver van Startups & Downs. Fouten, successen en lessen van een ambitieuze ondernemer

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.