ivm het opheffen van de werk-bv per eind december 2009 dien ik een aantal posten over te boeken naar de Holding BV (was fiscale eenheid)
de holding BV heeft nog geen btw nummer. Nu is er nog was niet afgeschreven activa die ik als ik het goed begrijp overboek /verkoop aan de Holding, moet ik daar BTW over rekenen of mag het zonder? Bedrag is lager dan € 1.000 excl btw.
Iemand ervaring of evt tips bij een dergelijke exercitie ?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
john340
john340
Hallo,
ivm het opheffen van de werk-bv per eind december 2009 dien ik een aantal posten over te boeken naar de Holding BV (was fiscale eenheid)
de holding BV heeft nog geen btw nummer. Nu is er nog was niet afgeschreven activa die ik als ik het goed begrijp overboek /verkoop aan de Holding, moet ik daar BTW over rekenen of mag het zonder? Bedrag is lager dan € 1.000 excl btw.
Iemand ervaring of evt tips bij een dergelijke exercitie ?
alvast mijn dank.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/24554-posten-overboeken-van-werk-bv-naar-holding-bv/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag