Ga naar inhoud

Bedrijfsnaam wijzigen eenmanszaak waarmee rekening houden

Geplaatst:

Alexander911

Beste mensen,

ik ga mn bedrijfsnaam wijzigen. Maar waar en wie moet ik allemaal inlichten ? en wat kost het zoals bij de bank en belastingdienst?

Featured Replies

Geplaatst:

NLsGroep

Bij de belastingdienst hoeft het niet. Bij de KvK kan je er gratis bijschrijven.

Bij de bank moet je denk ik een nieuwe rekening openen.

Geplaatst:

Matthijs Huisman

Bij de bank moet je denk ik een nieuwe rekening openen.

Lijkt me dat je bij alle banken ook daar gewoon de naam kunt veranderen. Was ook mogelijk toen wij overgingen van een EMZ naar een VOF. (bij de ING)

Batterijen en Opladers voor telefoons.
Geplaatst:

Chris Hammink

Mijn bedrijfsnaam heb ik vorig jaar ook gewijzigd.

De kvk wijzigen is makkelijk te doen via een op te vragen fornulier.

Bij de bank (ABNAMRO) kon ik gemakkelijk mijn bedrijfsnaam gratis laten wijzigen. Volgens de medewerker van de bank was dit niet verplicht, maar als je betalingen doet staat de afzender er zo duidelijker bij en geeft het minder snel problemen.

Chris.

www.klussenbedrijf-kcc.nl

Geplaatst:

Gast

Even bellen bij de Rabobank en de volgende dag konden de transacties al met mijn nieuwe bedrijfsnaam binnen komen. 3 dagen later pasje gearriveerd.

Weet niet welke bank je zit?

Geplaatst:

Van Heyst Web&Text

Houd ook rekening met je visitekaartje e.d. Meteen een mooi middel om je klanten te informeren!

Geplaatst:

Zomaar iemand

Verandering bij de KVK is niet helemaal gratis, je hebt immers ook een nieuw uitreksel nodig.

Geplaatst:

Bazzio

vergeet het ook niet door te geven aan de online gidsen zoals Google, Telefoon/gouden gids, Ilocal, etc. ;)

"zoek het maar uit"

Geplaatst:

Zomaar iemand

Zo krijg je nog een hele lijst, vergeet de ISDN. (die zijn van de domeinen toch?)

Geplaatst:

Gast

SIDN (www.sidn.nl) moet je doorgeven bij je webhoster!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.