Ik hoop dat ik deze vraag onder de juiste rubriek heb gepost, maar mijn vraag is de volgende:
Is er fiscaal juridisch gezien een verschil tussen het boeken van curusmateriaal voor clienten als inkoopkosten (gaat om een trainingsbedrijf) en het boeken van deze kosten als kosten voor vakliteratuur? Het gaat dan uiteraard om de eventuele consequenties voor de aftrekmogelijkheden.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
kiki01
kiki01
Ik hoop dat ik deze vraag onder de juiste rubriek heb gepost, maar mijn vraag is de volgende:
Is er fiscaal juridisch gezien een verschil tussen het boeken van curusmateriaal voor clienten als inkoopkosten (gaat om een trainingsbedrijf) en het boeken van deze kosten als kosten voor vakliteratuur? Het gaat dan uiteraard om de eventuele consequenties voor de aftrekmogelijkheden.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/24872-fiscaal-verschil-inkoopkosten-en-kosten-voor-vakliteratuur/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag