Sta op het punt een bv te starten maar het verhaal rond het loon is mij niet helemaal duidelijk...
Ik kom in loondienst van de bv (we starten met 2 dga's) we willen onzelf 3800 bruto betalen.....maar gaat dit de bv ook daadwerkelijk 3800 kosten of komt hier nog een bedrag bovenop ivm afdracht premies,belasting,andere zaken?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
gberg
gberg
Beste mede forummers....
Ik heb een vraag over salarissen....
Sta op het punt een bv te starten maar het verhaal rond het loon is mij niet helemaal duidelijk...
Ik kom in loondienst van de bv (we starten met 2 dga's) we willen onzelf 3800 bruto betalen.....maar gaat dit de bv ook daadwerkelijk 3800 kosten of komt hier nog een bedrag bovenop ivm afdracht premies,belasting,andere zaken?
Ik wacht in spanning op de reacties.....
Met vriendelijke groet,
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/24888-welke-kosten-heeft-de-bv-nog-bovenop-het-dga-salaris/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag