Een klant van mij wil zijn factuur niet betalen omdat er volgens hem geen btw nummer op staat en ik de factuur aan de naam van de eigenaar van het bedrijf in plaats van de bedrijfsnaam.
Nu dacht ik dat btw nummer toch niet verplicht is ik heb wel mijn kvk nummer erop gezet? of zie ik dit verkeerd.
maakt het uit dat ik bij gegevens de naam van de persoon ipv. zijn bedrijfsnaam heb gezet of is dit een smoes om nog niet te hoeven betalen.
Anders, kan ik de factuur dan gewoon aanpassen? of moet ik een nieuwe factuur maken? wat doe ik dan met de oude?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
stroker
stroker
Beste mensen,
Een klant van mij wil zijn factuur niet betalen omdat er volgens hem geen btw nummer op staat en ik de factuur aan de naam van de eigenaar van het bedrijf in plaats van de bedrijfsnaam.
Nu dacht ik dat btw nummer toch niet verplicht is ik heb wel mijn kvk nummer erop gezet? of zie ik dit verkeerd.
maakt het uit dat ik bij gegevens de naam van de persoon ipv. zijn bedrijfsnaam heb gezet of is dit een smoes om nog niet te hoeven betalen.
Anders, kan ik de factuur dan gewoon aanpassen? of moet ik een nieuwe factuur maken? wat doe ik dan met de oude?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/2494-btw-nummer-en-naam-op-factuur/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag