Tijdens mijn zoektocht naar het antwoord op deze vraag stuitte ik op deze website. Ik ben nieuw hier maar heb veel informatie hier kunnen vinden behalve wanneer een buitenlands product (India in ons geval) bijvoorbeeld geproduceerd maar gebotteld en verpakt binnen de EU, mogen we er dan Made in EU opzetten en de Certificate of Origine EU of land van botteling maken of gaat het om de werkelijke oorsprong van het product wat de eindgebruiker daadwerkelijk gebruikt.
We hebben iets vernomen dat als 30% van de productie, inclusief verpakking plaats vind binnen de EU dat made in de EU op de verpakking mag staan. Hier kunnen we niets van terug vinden in welke bron van informatie.
Kan iemand ons hier duidelijkheid over verschaffen alvorens we gaan investeren.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Eric.Jan
Eric.Jan
Tijdens mijn zoektocht naar het antwoord op deze vraag stuitte ik op deze website. Ik ben nieuw hier maar heb veel informatie hier kunnen vinden behalve wanneer een buitenlands product (India in ons geval) bijvoorbeeld geproduceerd maar gebotteld en verpakt binnen de EU, mogen we er dan Made in EU opzetten en de Certificate of Origine EU of land van botteling maken of gaat het om de werkelijke oorsprong van het product wat de eindgebruiker daadwerkelijk gebruikt.
We hebben iets vernomen dat als 30% van de productie, inclusief verpakking plaats vind binnen de EU dat made in de EU op de verpakking mag staan. Hier kunnen we niets van terug vinden in welke bron van informatie.
Kan iemand ons hier duidelijkheid over verschaffen alvorens we gaan investeren.
Bij voorbaat dank.
Eric-Jan
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/25002-waneer-mag-je-een-product-made-in-eu-noemen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag