• 0

Poll: import uit China.

Beste Higher Levelers,

 

Ik ben benieuwd naar problemen die zich voordoen bij high-levelers met import uit China. Momenteel ben ik werkzaam bij Compass, de procurement service provider. Deze verleent diensten aan sectoren als: medische techniek, elektronica, mechanica en voedingsmiddelen. Met de kennis in huis hoop ik HL-ondernemers te helpen. Vandaar dat ik een poll heb gestart hierover.

Compass Projects is een Procurement Service Provider.

Met de kennis en ervaringen in huis hoop ik HL-ondernemers te helpen / inspireren.

www.compass-projects.com

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Goh wat leuk, waarom deel je die ongelovelijke kennis dan niet gewoon ? Misschien moet ik ook maar een opsomming maken wat ik aanbied, er vervolgens een poll aanhangen om zo "inzicht" te krijgen.. Als het goed is, en dat vermoed ik, weet je al waar de klepel hangt.

 

Kortom, als je weet wat je doet hoef je niet op deze wijze HL leden te benaderen. Als jouw posts hier waardevol zijn voor de mensen hier komt jouw input vast bovendrijven.

 

Ik geloof best dat je creatief bent; hoe kom ik zsm in kontakt met mensen die ik iets kan "aanbieden" maar is denk ik respectloos naar andere HL leden en denk ik beter geplaatst in vraag en aanbod omdat het hier uiteindelijk op neer komt.

 

Misschien kun je de zoekfunkie in HL beter eens proberen ? Ik denk dat je dit al gedaan hebt en vandaar de oude China draadjes die je hebt opgegraven. Hier staat namelijk boekdelen beschreven mbt de "vragen" in de poll hierboven.

 

Misschien ben ik ook niet de juiste persoon om hier iets over te zeggen, dus riskeer ik kneuzen etc terwijl volgens mij de mods hierover iets hadden kunnen zeggen. We komen dit soor beginners fouten regelmatig tegen, wanneer een nieuw lid op HL komt mbt China iig. Misschien heb ik mij hier in het begin ook wel schuldig aan gemaakt!

 

Link naar reactie
  • -1

Ten eerste denk ik dat we met zijn allen aan de huisregels moeten houden. tip nummer 1 (denk ik): blijf ON-TOPIC.

 

Ik geef volgens mij overal aan dat ik full-time bezig ben met import uit China. Ja ik ben een professional, Nee ik ben niet bezig met acquisitie.

 

On topic please, en negeer dit draadje als het niet bruikbaar is voor U. Met off-topic reactie's wordt de tread er niet beter op.

Compass Projects is een Procurement Service Provider.

Met de kennis en ervaringen in huis hoop ik HL-ondernemers te helpen / inspireren.

www.compass-projects.com

Link naar reactie
  • 0

Als er geen mensen meer zijn die tegen problemen aanlopen door het vinden van hun oplossing via de search functie, dan is mijn vraag al beantwoord. Bedankt voor je tip, alhoewel die al is gegeven.

Compass Projects is een Procurement Service Provider.

Met de kennis en ervaringen in huis hoop ik HL-ondernemers te helpen / inspireren.

www.compass-projects.com

Link naar reactie
  • 2

daarmee een slot op dit topic.

 

@Shafton,

 

HL staat geen (markt/onderzoeks)enquetes toe voor studenten en instellingen. Dan zou een poll die jou bedrijfsmatig helpt aan marktinfo dus ook daaronder vallen. Bovendien is het benadrukken van waar je werkt toch weer net een tik in de richting van verkapte spam (wat ook mag blijken uit de reacties van anderen).

 

En zoals al gemoreerd, als je de verschillende topics leest over China, merk je vanzelf waar mensen tegenaan lopen, daar heb je geen poll voor nodig. Dan zou het delen van kennis in de bewuste topics de juiste weg zijn.

 

groet

Joost

 

HL admin

 

 

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wie is er online?
    0 leden, 266 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.