gast342342 Geplaatst: 13 februari 2010 gast342342 101 0 Geplaatst: 13 februari 2010 Beste Higherlevelers, Ik had even een vraagje; Mag je een aanhanger met een groot reclame bord erop overal parkeren? Dus bijvoorbeeld op een parkeerplaats zo dat mensen dus de reclame zien? Bedankt voor jullie reacties, overigens via de zoek knop kon ik niks vinden. Link naar reactie
0 StevenK Cyber Security Adviseur Geplaatst: 13 februari 2010 StevenK Cyber Security Adviseur 4,7k 6 645 Geplaatst: 13 februari 2010 Over het algemeen zal binnen de bebouwde kom er sprake zijn van diverse regelgeving die dit tegengaat, bijvoorbeeld in de APV. Buiten de bebouwde kom zijn de mogelijkheden veelal ruimer. #ICT #Legal #manufacturing #sustainability Link naar reactie
0 Jaimes Geplaatst: 13 februari 2010 Jaimes 22 1 Geplaatst: 13 februari 2010 In België wordt dit oogluikend toegestaan als deze op de openbare weg staat. Indien de aanhanger op private grond staat, dan is het zowiezo wel toegelaten. De Nederlands wetgeving zal hierin misschien wel verschillen. Link naar reactie
1 Bazzio Geplaatst: 13 februari 2010 Bazzio 1,7k 1 105 Geplaatst: 13 februari 2010 even googelen levert al gelijk op dat het over het algemeen niet is toegestaan zonder vergunning. (uiteraard, anders wordt het binnen de kortste keren een puinhoop langs de weg) Het beleid verschilt wel per gemeente, dus het loont de moeite om het even bij de desbetreffende gemeente na te vragen. Buiten de gemeentegrenzen valt het onder de provincie en zal je daar toestemming van moeten zien te verkrijgen. "zoek het maar uit" Link naar reactie
0 Zomaar iemand Geplaatst: 13 februari 2010 Zomaar iemand 4k 228 Geplaatst: 13 februari 2010 zowiezo mag een aanhanger maar 3 dagen op dezelfde plek staan. (of is deze regel met de komst van de aanhanger kentekens?) Link naar reactie
0 Karci Geplaatst: 13 februari 2010 Karci 190 15 Geplaatst: 13 februari 2010 Je ziet weleens reclameaanhangers in weilanden langs de snelweg staan. Ik neem aan dat de grondeigenaar daar een vergoeding voor krijgt - maar vast niet heel veel. Aanhangers met reclame op gemeentegrond is een ander verhaal, ik kan me zo voorstellen dat dat per gemeente verschillend is (vastgelegd in de APV, google daar maar eens op), ze willen daar vaak ook een vergoeding voor hebben als 't al is toegestaan. Wat misschien een optie is, maar wel een bewerkelijke :) - is de aanhangwagen elke dag verplaatsen en 's avonds binnen zetten. Als 't reclamebord heel groot is valt 't natuurlijk wel sneller op. Link naar reactie
0 gast342342 Geplaatst: 13 februari 2010 Auteur gast342342 101 0 Geplaatst: 13 februari 2010 Duidelijk, bedankt voor jullie reacties we gaan even informeren bij de Gemeente à provincie. Nogmaals mijn dank! Link naar reactie
gast342342
gast342342
Beste Higherlevelers,
Ik had even een vraagje; Mag je een aanhanger met een groot reclame bord erop overal parkeren?
Dus bijvoorbeeld op een parkeerplaats zo dat mensen dus de reclame zien?
Bedankt voor jullie reacties, overigens via de zoek knop kon ik niks vinden.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag