Wij, drie vennoten van een relatief nieuwe onderneming denken erover binnenkort een kantoorpand te huren. Er komen wat panden in de aanmerking, maar nu vraag ik me alleen een aantal dingen af.
Wat houden servicekosten precies in? Gaat energie verbruik en dergelijken hier onder vallen?
Op welke kosten moet ik nog meer rekenenen naast de huur, service kosten en interieur?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Gast Verwijderd account
Gast Verwijderd account
Wij, drie vennoten van een relatief nieuwe onderneming denken erover binnenkort een kantoorpand te huren. Er komen wat panden in de aanmerking, maar nu vraag ik me alleen een aantal dingen af.
Wat houden servicekosten precies in? Gaat energie verbruik en dergelijken hier onder vallen?
Op welke kosten moet ik nog meer rekenenen naast de huur, service kosten en interieur?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/2535-bijkomende-kosten-huren-kantoorruimte/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag