Kent iemand van jullie of heeft ervaring met de werkwijze van startfoundation?
Waarschijnlijk vinden jullie me Dom maar afgelopen jaren heb ik altijd iemand begeleid in een loopbaan. Op een of andere manier vond ik dat ik iets moest doen en eigenlijk op een enkeling na is dit gelukt. zelfs nu blijf ik ze volgen dat is gewoon leuk. keerzijde is wel dat ikzelf een aardige puinhoop heb gekregen na foutieve beslissingen van een gemeente. maar dat terzijde. Ben iig blij dat ik ze heb geholpen.
Nu blijkt dat er ook subsidies zijn voor dit soort begeleiding is daar iemand die mij kan vertellen waar ik moet zijn? Od is dit weer ander topic? ik vind dat ze erg dicht bijelkaar staan, maar meningen verschillen nogal.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
b.runo
b.runo
Hey,
Kent iemand van jullie of heeft ervaring met de werkwijze van startfoundation?
Waarschijnlijk vinden jullie me Dom maar afgelopen jaren heb ik altijd iemand begeleid in een loopbaan. Op een of andere manier vond ik dat ik iets moest doen en eigenlijk op een enkeling na is dit gelukt. zelfs nu blijf ik ze volgen dat is gewoon leuk. keerzijde is wel dat ikzelf een aardige puinhoop heb gekregen na foutieve beslissingen van een gemeente. maar dat terzijde. Ben iig blij dat ik ze heb geholpen.
Nu blijkt dat er ook subsidies zijn voor dit soort begeleiding is daar iemand die mij kan vertellen waar ik moet zijn? Od is dit weer ander topic? ik vind dat ze erg dicht bijelkaar staan, maar meningen verschillen nogal.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/25436-startfoundation/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag