ik heb zojuist het boek "het doel" van Eliyahu Goldratt uitgelezen, geweldig boek dit terzijde.
In dit boek wordt er gesproken over het volgende;
Persoon A voert een opdracht voor Persoon B uit.
Persoon B betaald achteraf aan Persoon B het bedrag dat hij vindt dat de uitvoering van deze opdracht waard is.
Lijkt mij een leuke manier om mezelf (marketeer) in de markt te profileren. Ik pitch een concept, wanneer voor dit concept gekozen wordt betaald de opdrachtgever mij het bedrag dat hij vindt dat dit concept waard is.
Probleem:
Is voor deze manier van betaling een officiële term? (onofficieel mag ook) En zo ja hoe luidt deze?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Pavell
Pavell
dames / heren,
ik heb zojuist het boek "het doel" van Eliyahu Goldratt uitgelezen, geweldig boek dit terzijde.
In dit boek wordt er gesproken over het volgende;
Persoon A voert een opdracht voor Persoon B uit.
Persoon B betaald achteraf aan Persoon B het bedrag dat hij vindt dat de uitvoering van deze opdracht waard is.
Lijkt mij een leuke manier om mezelf (marketeer) in de markt te profileren. Ik pitch een concept, wanneer voor dit concept gekozen wordt betaald de opdrachtgever mij het bedrag dat hij vindt dat dit concept waard is.
Probleem:
Is voor deze manier van betaling een officiële term? (onofficieel mag ook) En zo ja hoe luidt deze?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/25468-betaling-naar-waarde/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag