In bespreking

Aanbevolen berichten

Ik vind het respectloos dat jij gelijk wegloopt zonder een verklaring te vragen of af te wachten wat mijn daadwerkelijke actie is. Ik neem soms ook een telefoontje op om direct te melden dat ik in bespreking ben en dat ik diegene na de bespreking zal terug bellen.

 

Je kunt voordat je het telefoontje aanneemt ook aan je gesprekspartner vragen of hij er bezwaar tegen hebt dat je even meld dat je later terug belt, dat is ook wel zo beleefd. Ik vind het overigens netter om iemand anders de telefoontjes even af te laten handelen, die kunnen je altijd onderbreken als het echt dringend is. Wel zo respectvol naar de gesprekerspatner waar je op dat moment mee aan het praten bent.

 

Ik vind het zelf altijd belangrijk om gewoon de waarheid te vertellen. Gewoon vertellen wanneer iemand met een spoedklusje bezig is, aan het lunchen is of op een andere manier niet aan de telefoon kan komen. Zo lang je maar direct en consequent mensen terug belt denk ik niet dat veel mensen daar moeite mee zullen hebben.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 235 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.