Een aantal onbeantwoorde vragen inzake webshop starten
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Rvdo
Rvdo
Hoi,
Naar veel rondzoeken zit ik toch nog met een paar onduidelijke beandwoorde vragen.
hopelijk krijg ik hier meer duidelijkheid.
Ik heb veel intresse in het openen van een webwinkel, hiervoor heb ik nu ook een thuiscursus genomen van het Nha, maar er zijn nog vragen die ik niet duidelijk krijg:
*Is het mogelijk om bij alle leveranciers te bestellen of alleen bij groothandels?
*Ik ben me nog rond aan het orienteren waar ik een webwinkel in wil, alleen als ik inkoop prijzen wil zien moet je je bijna overal eerst aanmelden en dan kvk nummer invullen etc.
maar omdat ik niet weet wat voor webwinkel ik wil schrijf ik me nog niet aan bij de kvk want ik wil mijn domein naam in context hebben met me bedrijfsnaam.
Is hier een makkelijkere manier voor ? of mischien een passende oplossing?
*Is het iets waard om dropshipping te overwegen of is die marge te klein in het algemeen?
Bedankt alvast voor de andwoorden, en Sorry als het stomme vragen blijken te zijn ;)
Groetjes
Robbie
mod edit: titel aangepast
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag