Jump to content

Jon T

Junior
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2

Personal info

  • You are:
    ondernemer
  • Gender
    Male
  • First name
    Jon
  • Last name
    Tarry
  • Website address
  • How did you find us:
    via een kennis

Register

  • What age group do you belong to?
    31-35
  • You are primarily interested in:
    ondernemen algemeen
  • Which other websites about entrepreneurship and / or innovation do you visit regularly?
    Managersonline.nl
    3

Company info

  • Location
    Utrecht
  1. Hi John, Goed punt. We richten ons inderdaad op product en dienst aanbiedingen, niet op bedrijfsmatige reclame. Er zijn genoeg andere plekken waar dat te vinden is. Het klopt inderdaad dat er een reeks bedrijfsmeldingen op de site te vinden zijn. We hadden besloten om een eerste lading bedrijven op de site te zetten om te voorkomen dat het zo leeg zou staan. Als alles volgens de planning loopt hebben we eind april (voor onze grote "consumer" push) genoeg inhoud om die er af te halen. Een lege site is in onze ogen minder wenselijk dan deze standaard meldingen. De positieve kant hiervan is dat een aantal van deze bedrijven worden regelmatig gevonden op ons site. Dit geeft ons goede argumentatie om deze bedrijven te benaderen of ze gebruik willen maken van deze aandacht. Over dat "dt" gebeuren, dank, we zullen het nalopen...we blijven twee buitenlanders die moeten geloven dat de inhoud die wij krijgen goed is! Ik kan aardig nederlands na 12 jaar in dit land, maar dat hele "d of dt" gebeuren snap ik nog steeds niet. Thanks, Jon.
  2. Zo, wat zijn de laatste dagen druk geweest...nu weer terug op planeet aarde ;) Dank iedereen voor de opmerkingen... Klopt, inderdaad. Ons pilot in Utrecht loopt nog door tot medio mei, daarna wordt het landelijk ingezet. Morgen gaan een tweetal verkopers aan de slag in Utrecht met deur-aan-deur verkoop om een eerste lading er op te zetten. Daarna zullen we online focusen om aan onze target klanten te komen. Dat zijn de ondernemers die al begrijpen wat het Internet voor hun kan betekenen. Dat zal dus op een landelijk basis gebeuren. Goede suggestie, het is inmiddels verwijderd en vervangen door advertenties van onze bestaande klanten. Wat iLocal betreft, ja ok het heeft "local" in de naam, maar met het woord "Local" wordt tegenwoordig vaker gebruikt (bv. Google Local), dus ook door ons. Hmm, ok. We zijn aan het nadenken hoe dit duidelijker te maken. Een pakkend zin ergens waar dat goed uitgelegd wordt. Maar ja, die zin bedenken duurt dan even :) Dat klopt...en is ook de reden waarom we nu op Utrecht focusen. Zonder een bak aan geld voor marketing doeleinden is het voor ons onmogelijk om de gehele land in een keer op de kaart te zetten. We zullen het geleidelijk en zonder teveel "tadaaaa!" op de markt moeten brengen en kijken hoe het gaat. Op dit moment zien we weinig andere opties. Klopt, inderdaad...en dat is ook niet verkeerd. Ons focus moet liggen op de mensen die dat juist interessant vinden...een ieder hun meug, zeggen we dan. Precies. We hebben ook inmiddels besloten om het terug te schroeven naar of gratis of betaald (dus de tussen pakketten er uit) om het nog makkelijker en duidelijker te maken. Leuke initiatief. Er zijn meerdere plekken waar lokale ondernemers kunnen adverteren op zich...het toegevoegde waarde die LocalDeals.nl heeft is om op de producten en/of diensten te focusen. De meeste advertentiemogelijkheden houden het op bedrijfsniveau. Waar kan ik dat vinden?? Ik ben benieuwd... Thanks, Jon.
  3. Leuke site. Je ontwerp is prima, de focus wordt op de posters gelegd wat mij de bedoeling lijkt. Ik zie de toegevoegde waarde van de bovenste menu (Afrika posters, Amerika posters, enz.) niet. Dit is toch dezelfde als de verticale menu links? Het lijkt mij verstandiger om onderwerpen zoals "Wat is een linnen poster", nieuwste/meest populaire posters, betalen, garantie, enz. hier te hebben staan Gezien je website gericht is op linnen posters, zou ik op de voorpagina een paar pakkende redenen opschrijven waarom ik een linnen poster zou moeten kopen in plaats van een normale papiere versie. Je hebt enkele voorbeelden op de voorpagina gezet - wel een leuk idee. Misschien zelfs steeds veranderen en wel doorlinken naar de betreffend product in jouw winkel. Zoals het er nu voor staat moet ik zelf gaan zoeken als ik eentje zie die ik leuk vind. Als ik naar "nieuwste posters" ga en op de eerste klik (3 bloemen) wordt er een nieuwe venster geopend. Lijkt me beter dat het in dezelfde window opent. Ik moet registreren als ik een iets wil kopen. Ik vind dit zelf onnodig. Het heeft voordelen, maar verhoogd de drempel voor de koper. Ik zou beide aanbieden - zowel bestellen als vaste, geregistreerde klant als sporadische aankoper. Voor de rest, netjes...
  4. Omschrijving van je concept: LocalDeals (http://www.localdeals.nl) is gericht op de lokale ondernemer (detailhandel, restaurants/cafes, beauty, enz.) die wilt concurreren met grote winkelketens en online prijsvechters. Hun aanbiedingen zijn vaak net zo scherp, hun service stukken beter, alleen weet de klant hun niet altijd even makkelijk te vinden. Het plaatsen van advertenties is vaak een dure zaak, LocalDeals gaat hier een handje mee helpen. Door het plaatsen van “deals” op LocalDeals, bereikt de lokale detailhandelaar een grotere groep potentiele klanten die op zoek zijn naar goede “deals” bij hun in de buurt. Dit zijn niet per definitie puur prijs-gericht, maar kan kwaliteits- of service-gericht zijn. 40% van de aankopen beginnen online, 90% vinden echter off-line plaats. LocalDeals haakt daarop in en laat de consument zien wat er bij hun in de buurt te halen valt. LocalDeals werkt op basis van het “freemium” model. Het is mogelijk om gratis te plaatsen, wil je meer wordt er een betaling op basis van abonnement gevraagd. Wel met volledig controle om te kunnen upgraden/downgraden/on-hold zetten. Makkelijk en vrijblijvend. Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor: LocalDeals wordt een mobiel concept, ondersteund door een website. De mobiel applicatie is momenteel in ontwikkeling en zal over ongeveer een maand beschikbaar zijn. De website staat live als aanloper. We zijn bezig met een eerste verkoop fase in Utrecht (http://utrecht.localdeals.nl) alvorens de site en applicatie richting de consumenten te lanceren. We hebben het volgende gedaan: - stap 1: contact opgenomen met winkeliers-/ondernemers-verenigingen in Utrecht, echter zonder succes. Ons conclusie is dat ze niet de “think tank” / samen-staan-we-sterker rol spelen die wij voor oog hadden. - stap 2: deur-aan-deur verkoop gedaan om reacties te horen. Dit heeft een 20% slagingspercentage opgeleverd voor de gratis pakket. Daar zijn we blij mee. - stap 3: verkoop in Utrecht: over een paar weken worden een paar studenten verder rondgestuurd in Utrecht met als doel om nog meer aanmeldingen voor het gratis pakket te krijgen. Zo kunnen we genoeg inhoud verzamelen om publiciteit richting de consumenten te maken. - stap 4: het is een modern product die gaat spelen in een innoverende markt. We willen de focus op de early-adopters leggen, dus zullen wij onze marketing vooral online focusen. Er wordt gewerkt aan de volgende diensten: Twitter, Hyves, 4Square Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen: De lokale ondernemer wordt uit de markt gepersd door grote ketens en online winkels. Het is moelijk voor hun om zich tussen deze prijsvechters te laten horen. De hoeveelheid betaalbare advertentiemogelijkheden zijn beperkt. Wij denken hier een gat te hebben gevonden die probeert klanten terug te lokken naar hun winkels en hun vindbaarheid te verbeteren. Hoe is dit anders dan bestaande concepten: Er zijn eigenlijk geen bestaande producten in NL die precies dit concept hebben, maar we zijn in dezelfde markt als prijsvergelijking en online aanbiedingen sites. We worden vaak met iLocal (http://www.ilocal.nl) vergeleken, echter die werkt op basis van bedrijfsinformatie en niet met productaanbiedingen. NLStreets (http://www.nlstreets.nl) publiceren ook product aanbiedingen, maar het is zeker geen focus. Er zijn talloze prijzenvergelijkingssites, echter deze worden vaker dan niet door winkelketens en online shops gebruikt. Deze richten zich ook voornamelijk op standaard prijzen. Er wordt met al deze oplossingen niet op lokatie ingespeeld terwijl dat juist belangrijk is voor de consument. Daar proberen we ons af te scheiden van de concurrentie. Wat voor feedback hoop je te krijgen: Onze grootste vragen zijn: - wat vinden jullie van ons concept, zowel als consument als ondernemer zijnde? - hebben jullie ideeen voor goede verkoopkanalen die goed voor ons zouden kunnen werken? Een-op-een in communicatie met ondernemers is nogal inefficient. Het liefst ook partijen die hier belang bij hebben - wat vinden jullie van onze pricing? We willen ons neerzetten als een betaalbare advertentiekanaal die ook zelfs naast bestaande, traditionele advertentiemogelijkheden kan draaien. Probleem is dat goedkoop wordt vaak gezien als duurkoop, d.w.z. als het gratis/goedkoop is, wordt het vast laag kwaliteit en zal het niet werken - we hebben een hoop leuke, innovatieve ideeen die nog beter kunnen werken voor de ondernemers, vooral in de mobiele markt. Dit vergt investeringen, daar kan ik genoeg over lezen op HL. Hoe schatten jullie de kansen in op het vinden van investering voor zo een concept? In ieder geval alvast veel dank voor jullie nuttige feedback. Ik ben benieuwd. Met vriendelijke groet, Jon.
  5. Dreigen om weg te stappen terwijl je problemen hebt met betaling...interessante aanpak.... :) Zijn/haar reactie begint redelijk beschaafd, maar wordt steeds agressiever in hoeverre het doorgaat. Dat zal het vast moelijk maken om een werkrelatie door te zetten, sowieso. Succes er mee!
  6. Als dat de voordelen zijn, waarom dat uitdrukken met een afbeelding en niet gewoon noemen? Van alleen de eerste zin wat je hierboven heb geschreven snap ik het al...misschien met een link naar het plaatje op een andere pagina? Zo heb je veel meer ruimte om o.a. het hoeveel-tijd-spaar-ik-voor-mijn-boekhouders kostenplaatje neer te zetten! Ok, omdat de mogelijkheid er is...de vraag is of dat een grote wens is in de markt en dus de reden waarom mensen gebruik maken van jouw systeem. Het antwoord weet ik ook niet, overigens :)
  7. Ik heb hier twee boeken op het bureau liggen om te lezen die mij aanbevolen zijn: - Rework van Jason Fried & David Heinemeier Hansson (37signals): een boek over innovatief ondernemen, anders doen dan de grote gros en focusen op succes. ISBN 978-0-09-192978-7 - Purple Cow van Seth Godin: hoe als bedrijf uit te springen in de groep. "Your product will only survive in a crowded marketplace if you stop advertising and start innovating". ISBN 978-0-14-101640-5 Een paar van mijn favorieten zijn: - Anyone Can Do It van Duncan Bannatyne (bekende engelse ondernemer): autobiografie over zijn groei tot multi-miljonair. Hoe jij kansen heeft gezien in de markt, uitgemunt en zijn filosofie op ondernemerschap. Dit is de boek die mij zover heeft gekregen om mijn comfortabele baan neer te gooien en ondernemer te worden - What Would Google Do van Jeff Jarvis: een analyse van hoe Google zich in de markt heeft gezet, hun methodes en filosofieen. Fantastische boek, zeer leerzaam. ISBN 978-0-06-170971-5
  8. Als opdrachtnemer blijf je altijd met auteursrecht tenzij het contractueel vastgelegd wordt (wat sowieso een complexe zaak is vanwege de persoonlijke rechten die je nog houd). Dit verschilt van software maken als werknemer waar de wergever auteursrecht behoud. Informeel gezien zou ik als klant verwachten dat ik volledig eigendom van de software zou houden als ik voor alle ingestoken uren betaald heb. Zonder een formeel contract val je terug op de NL wetgeving, dus het zou best complex kunnen worden lijkt mij...mits het bewezen kan worden dat alle ingestoken uren 100% vergoed zijn door de klant. Ok, het staat niet in een contract, maar de vraag is hoe de klant zal reageren als jij jouw rechten t.o.v. het ontbreken van een contract gaat wijzen. Dat tast in mijn optiek het vertrouwensverband waar jij in je eerste post naar wees. Zo breng je toekomstige omzet in gevaar. Het is gebruikelijk voor een software leverancier om aan te komen met een module reeds geschreven in een eerder project. Dit zou altijd vooraf afgesproken moeten worden met de klant waar het module vandaan komt. Dit is echter lang niet altijd het geval. Het is namelijk erg moelijk om zulke gevallen te constateren. Gezien jullie tot nu toe op een relaxed wijze hebben gewerkt, het lijkt mij dat het geen probleem moet zijn om dat nu achteraf vast te stellen. Wat als je naar de klant zou stappen met een lijst van deze modules waar jij de recht op wilt houden voor herbruik? Zo geef je aan dat je niet van plan bent om het gehele systeem 1:1 te kopieren voor een concurrent. Het lijkt mij dat je enigszins krediet opgebouwd hebt over de tijd heen? Sowieso mogen ze het niet mee eens zijn, is de kans groot dat je alsnog eigendom houd vanwege het ontbrekend contract.
  9. 1) Wat vind je ervan dat de overheid dit forum financiert? Leuk initiatief. Op zich ook wel logisch want zo stimuleren ze ondernemerschap en tegelijkertijd worden een reeks administratieve vragen ook nog voor hun afgehandeld. 2a) Wat vind je ervan dat ze niet inhoudelijk deelnemen aan de dicussies op dit forum? 2b) Vind je het wenselijk dat door de overheid inhoudelijke input/expertise geleverd wordt? 3) Indien 'ja' op vraag 2b: Met welk soort bijdragen van de overheid ben je het best geholpen? Deze drie vragen beantwoord ik samen. Het zou zeker ongewenst zijn als ze enige vorm van sturende rol zouden krijgen. Dat moet wel enigszins een conflict-of-interests genoemd kunnen worden. Qua input voor financiele/belasting/subsidie vragen zou het zeker handig zijn. Ik vraag me echter af of ze meer zouden weten dan de aanwezige "experts" hier op de forum. Voor toekomstige veranderingen zouden ze kunnen kiezen om communicatie op te richten met een aantal moderators die het vervolgens op de juiste wijze kunnen brengen? Een mogelijk probleem: mochten ze wel meedoen op de forum, ze zullen vast een hoop ellende over zich heen krijgen van mensen die problemen hebben en persoonlijk hun woede op hun gaan richten. Het lijkt mij dat geen ene ambtenaar hierop zit te wachten.
  10. Dat de doelgroep van elkaar verschilt zou zelfs interessant kunnen zijn, misschien kom je een doelgroep tegen die je juist onderschat had. Als de omvang maar ongeveer dezelfde is, uiteraard. Ik zou jezelf wel goed afvragen of je klanten er op zitten te wachten dat ze allerlei flyers met hun bestelling meekrijgen en wat doet dat voor je eigen imago. Bol.com en Amazon.com doen hier ook in mee...bij mij gaan ze in ieder geval rechtstreeks de prullie in.
  11. Volgens mij wordt een webwinkel vaak gezien als "easy money". Je maakt wat afspraken met een paar groothandels, misschien koop je zelf wat voorraad in. Je zet het online en "chakaa"...wachten op de "kerching!" als mensen door je virtuele deur heen stappen. Zo werkt het in de meeste gevallen niet, want er zijn vast talloze andere websites die dezelfde leveren en die een goede marktpositie hebben verdiend met hun harde werk. Om een beetje uit te springen tegenwoordig moet je hard werken aan je vindbaarheid, je site moet blijven veranderen, je moet doorontwikkelen, nieuwe product-lijnen, nieuwe mogelijkheden, meer informatie, gebruik van maken van social-networking, veel herrie maken om aandacht te trekken en klanten binnen te krijgen...het kost veel tijd. "Ik wil een webshop maar ik weet geheel niet waarin" is niet de ideale beginpunt inderdaad, maar dat zegt niet dat je het niet moet doen. Een paar logistieke punten om over na te denken zijn: - wil je zelf voorraad houden en voor logistiek zorgen? - indien wel, hoeveel ruimte heb je er voor? (het kan misschien inderdaad lastig zijn om veel jacuzzi's kwijt te kunnen!) - wil je met standaard post sturen (kleine, lichte producten) of gebruik van couriers? Probeer voor jezelf je target range terug te dringen in ieder geval door dit soort vragen. Je zou ook kunnen proberen goed draaiende winkels te benaderen om het online stuk voor ze te zorgen. Wij komen af en toe winkeliers tegen die graag een webshop willen starten maar hebben er of geen tijd voor of geen verstand van. Daar kan je ook assisteren en zo stap je een bestaande klantenkring in. Ik ben niet per se eens dat je veel kennis moet hebben van je product. Als we sokken nemen als voorbeeld, wat hoeven mensen daarover te weten? Je hebt bepaalde vormen, maten, kleuren. Sta je in een winkel en iemand vraagt een redelijk eenvoudig vraag waar je geen antwoord op kan geven...tsja, da's lastig. Aan de andere kant, met een webwinkel kan je het zelf uitzoeken en vervolgens toevoegen aan je FAQ voor de volgende keer. Je hebt ook nog des noods de tijd om je leveranciers te bellen voor die ene lastige vraag.
  12. Hi Wouter, Toen ik voor het eerst je eerste pagina zag dacht ik "woaaah, te veel informatie". Ik snap wat je probeert te doen met je afbeelding, maar vind dat het heel erg domineert. Eigenlijk van de eerste pagina zou ik verwachten meteen te kunnen zien wat de voordelen zijn van je product, dat komt voor mij niet over. Ja, ik kan op "Voordelen" klikken, maar als ik de eerste pagina zie, heb ik geen reden om je af te scheiden van de zoveel andere on-line boekhoud programma's...dus moet ik mijn tijd investeren om dat uit te zoeken. Demo's vond ik een leuk idee, echter ik verwacht een video te zien. Het zou verstandig zijn om daar ergens het woord "slideshow" te gebruiken. Over dat "je" en "u" verhaal is er veel gezegd. Afhankelijk van je target groep vind ik "je" eigenlijk meer geschikt voor op de Web. Wij hebben er ook erg lang over gedaan om de vorm te kiezen, vertrouw op je gevoel zou ik zeggen. Uiteindelijk als het pakket werkt maakt het me niet uit hoe je me noemt, zo lang het niet te beledigend is ;D Wat je business case betreft, je eerste (en dus grootste, neem ik aan) voordeel is dat ik mijn eigen sjabloon kan gebruiken via gebruik van Word en/of OpenOffice. Is dit echt zo een groot voordeel? Persoonlijk maakt het mij niet uit als mijn logo maar duidelijk er op staat. Misschien vinden anderen dat wel belangrijk. In het algemeen vind ik het moelijk om te begrijpen wat InternetFactureren.nl voor mij toevoegd. Ik kan op dit moment redelijk makkelijk mijn deel van de boekhouding bijhouden in een spreadsheet. Deze stuur ik op naar mijn boekhouder en die zorgen voor de rest. Voor mij lijkt het alsof de voordelen eerder voor de boekhouders zijn dan mij? In dat geval zou ik proberen dat uit te drukken in kosten voor mij...en dat moet ook nog op de eerste pagina. Juist omdat er zoveel boekhoud programma's zijn, je moet binnen 15s al je USP duidelijk maken, anders ga ik al naar de volgende die in mijn zoekresultaten naar boven zijn gekomen. Wat uitbreidingen betreffen, uren- en/of kilometer-registratie zijn wel goede. Marketing is een lastige - een makkelijk antwoord is puur via Google, maar je moet tegenwoordig meer doen. Om terug te komen bij de voordelen voor de boekhouders, je zou kunnen proberen om op hun te richten. Als het hun saaie (o.a. over-tik) werk spaart zoals je zegt, is er voor hun ook voordeel als hun klanten dat gaan gebruiken. Wie weet is het de moeite waard om King en Exact te benaderen om een partnerschap op te zetten. Het heeft voor hun ook voordelen. My 2p :o)
  13. Er is genoeg over de business case gezegd. Aan de andere kant als jij een rendabel concept ziet in jouw idee, waarom niet. Je weet nooit wat je tegen komt onderweg in je reis als ondernemer. Sowieso leer je ook gelijk veel. Anyways, ik hou het even bij de site... Home pagina: - leuk frisse site ontwerp - heel veel tekst op de voorpagina terwijl het over advertenties gaat. Die wil ik als eerste zien. Voorstel is om de "Plaats een gratis..." kreet te laten staan en daaronder direct de advertenties te plaatsen. Als ik interesse heb in advertenties plaatsen dan zal ik zelf op zoek gaan naar meer info (wel een duidelijke link plaatsen "wat is Damiun en hoe zijn we anders?" - "de advertentiesite met een pluspunt" zegt me weinig: wees duidelijker, wat is deze pluspunt? - ik vind de "nieuwste advertenties" stuk wel leuk, vooral dat er veel fotos bij staan. Ik zou liever een categorie willen zien want dan kan ik meteen dingen er uit halen die voor mij interessant zijn. Overigens, wat bij mij opvalt zijn fotos - tekst advertenties lees ik zelfs niet. Je zou kunnen overwegen om alleen advertenties hier te tonen die een foto hebben? Ziet er ook leuker uit. En ten slotte, ik wil voorstellen om een plaatsing datum hier te zetten. Misschien wil jij dat niet omdat inhoud niet vaak veranderd, maar het wekt meteen vragen bij mij op - de tagcloud onderaan heeft "gratis" te vaak er in staan. Ik snap het, maar het lijkt alsof dit je enige pluspunt is. Je hebt ook "Marktplaats er in staan" - alleen voor Google SEO misschien? Als site gebruiker is het voor mij totaal onduidelijk waarom het er staat. Trouwens, ik zou willen voorstellen om ze niet-clickable te maken. - "deel het gemakkelijk" - wat bedoel je daarmee? Algemeen: - als ik op de logo klik, krijg ik een error (ik wordt gestuurd naar: http://www.damiun.nll/) - note: twee l's in .nl ;o) - ik zie heeeel veel tekst en ik raak de interesse een beetje kwijt. Probeer hier krachtiger te zijn. Bijvoorbeeld op de Goede doelen pagina is er steeds een zin "Plaats een gratis advertentie..." Dit is kern in je USP maar valt mijn inziens een beetje weg. Bijvoorbeeld (kan vast beter): "Pay it forward! Deel wat u spaart en help een goed doel!" - je hebt her en der een probleem met je encoding, voornamelijk op de Goede Doelen pagina. Ik zie namelijk "Roemenië" bij nr 1, 2e regel. Er zijn nog meer voorbeelden op die pagina te zien. - in je FAQ heb je een paar vragen staan, de tekst moet verbeterd worden (zeg ik als engelsman!). Het zou sowieso handig zijn om wat typische vragen er in te zetten, misschien meer gericht op waar je site voor staat. Dan bedoel ik, waarom zou ik het moeten gebruiken, wat doen jullie om op te vallen bij geinteresseerde kopers, enz. - een schoonheids iets: als ik naar helpdesk ga, wordt de menu net in een andere font gepresenteerd en ik merk dat de informatie menu ook minder opties heeft (misschien de bedoeling?) - in Helpdesk, ik zie dat je een ticketing systeem heb toegevoegd. Ik ben zelf een gelover in KISS (keep it simple stupid). Dit zou mensen kunnen afschrikken omdat het allemaal erg formeel klinkt. Een form met email en categorie keus was misschien beter hier. - een advertentie wordt gevolgd door andere advertenties, dit vind ik persoonlijk irritant want het gaat mij over de advertentie waarop ik klikte. Ze zijn ook nog in dezelfde stijl dus is het voor mij onduidelijk waar de advertentie over gaat - ik zou willen voorstellen om categorieen niet te tonen waar geen advertenties in staan, dit geeft het beeld dat er niet zoveel inhoud in zit. - nieuws: je zegt dat je bezig bent om Damiun aan te passen, misschien leuk om te zeggen wat je gaat doen? Lijkt mij dat je dat allemaal in je planning hebt. Ook een verwachte uitroldatum? Ik kom misschien heel erg negatief over, neem het niet zo aan...ik ben gewoon kritisch met dit soort dingen. Keep up the good work! Jon.
  14. Ja, inderdaad, PM is eigenlijk een vorm van chat, alhoewel iets onhandiger. Er zijn in mijn mening al genoeg social netwerking platformen die voor HL'ers gebruikt kunnen worden. Voorlopig in mijn optiek niet nodig.
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept