Vanochtend bij een prospect geweest die met Shopfactory werkt. Het gesprek over mijn diensten was gauw over, men had grote problemen met de shopfactory software. Die waren ontstaan van upgrade versie 7 naar 8.
Ik ken het hele pakket niet, maar ik begrijp dat ze rechtstreeks contact met de bouwers hebben voor het oplossen van problemen. Echter, dat duurt minimaal een paar weken waarna men een nieuwe versie uitbrengt waarin 'de problemen' opgelost zouden moeten zijn. Dat is tot nu toe niet het geval (vanaf januari reeds bezig met het oplossen van problemen).
Het gaat om een database met meer dan 10.000 artikelen waarbij verwijderde artikelen niet getoond worden, maar nog wel in de database achterblijven. Ook het aanpassen van categorieen gaat lastig en schijnbaar verdwijnen er sponaan artikelen. De software heeft reeds 5 jaar naar behoren gewerkt, alleen de laatste upgrade (7 -> 8) schijnt problemen te geven.
Is er ondersteuning mogelijk buiten de bouwers om? Zijn er experts in deze tool die jullie kunnen aanbevelen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Henri Kroeze
Henri Kroeze
Vanochtend bij een prospect geweest die met Shopfactory werkt. Het gesprek over mijn diensten was gauw over, men had grote problemen met de shopfactory software. Die waren ontstaan van upgrade versie 7 naar 8.
Ik ken het hele pakket niet, maar ik begrijp dat ze rechtstreeks contact met de bouwers hebben voor het oplossen van problemen. Echter, dat duurt minimaal een paar weken waarna men een nieuwe versie uitbrengt waarin 'de problemen' opgelost zouden moeten zijn. Dat is tot nu toe niet het geval (vanaf januari reeds bezig met het oplossen van problemen).
Het gaat om een database met meer dan 10.000 artikelen waarbij verwijderde artikelen niet getoond worden, maar nog wel in de database achterblijven. Ook het aanpassen van categorieen gaat lastig en schijnbaar verdwijnen er sponaan artikelen. De software heeft reeds 5 jaar naar behoren gewerkt, alleen de laatste upgrade (7 -> 8) schijnt problemen te geven.
Is er ondersteuning mogelijk buiten de bouwers om? Zijn er experts in deze tool die jullie kunnen aanbevelen?
Dank alvast!
... doet leuke dingen op internet ...
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/25952-is-ondersteuning-in-shopfactory-mogelijk/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
14 antwoorden op deze vraag