ik heb een vraag omtrent de aanpak van verkopers in een gelaten omgeving.
Een internationaal bedrijf met 9 sales. Dit van diverse niveaus en leeftijden.
Doch slagen ze er niet in om services te verkopen, tenzij het voor hun voeten valt.
Ik zou deze graag willen challengen / motiveren als Unit Manager om services te verkopen.
wetende dat hun commissie systeem reeds zeer aantrekkelijk is en hun basis salaris tevens vrij hoog ligt. Dit zijn dingen uit het verleden en valt niets aan te veranderen, doch moeten we vooruit ermee en het zien te redden.
Bijkomend probleem is dat salesmanagement niet aanwezig is.
Ik heb al gedacht om sales te confronteren met de realiteit en een plan van aanpak opstellen, doch komt vanuit saleskant geen initiatief en zal eerder uitvoeren.
Alle ideeën vanuit salasmanagement zijn welkom. Zijn er mensen in soortgelijke situatie en hoe pak je dit aan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
evo1020
evo1020
ik heb een vraag omtrent de aanpak van verkopers in een gelaten omgeving.
Een internationaal bedrijf met 9 sales. Dit van diverse niveaus en leeftijden.
Doch slagen ze er niet in om services te verkopen, tenzij het voor hun voeten valt.
Ik zou deze graag willen challengen / motiveren als Unit Manager om services te verkopen.
wetende dat hun commissie systeem reeds zeer aantrekkelijk is en hun basis salaris tevens vrij hoog ligt. Dit zijn dingen uit het verleden en valt niets aan te veranderen, doch moeten we vooruit ermee en het zien te redden.
Bijkomend probleem is dat salesmanagement niet aanwezig is.
Ik heb al gedacht om sales te confronteren met de realiteit en een plan van aanpak opstellen, doch komt vanuit saleskant geen initiatief en zal eerder uitvoeren.
Alle ideeën vanuit salasmanagement zijn welkom. Zijn er mensen in soortgelijke situatie en hoe pak je dit aan.
Thanks
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/26026-hoe-motiveer-ik-mijn-verkopers/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag