• 0

Inkopers gezocht van tuincentra en bouwmarkten

Mijn klant is een Koreaanse ondernemer die werkelijk schitterende winterharde palmbomen importeert vanuit Korea. Deze palmen worden in Nederland opgekweekt en verkocht. Inmiddels kweekt hij deze soorten ook in Nederland.

 

Helaas is hij als gevolg van laat ik het noemen "cultuur verschillen" in het zaken doen financieel benadeeld. Hij verkoopt nu partijen plamen via Troostwijk om voldoende cash flow te genereren. De toekomst ziet er wel goed uit maar hij kan wel wat hulp gebruiken.

 

Graag zou ik hem daarom introduceren bij inkopers van de grote ketens omdat ik denk dat hij echt een goed product heeft. Verder zou ik hem het succes ook gewoon gunnen omdat hij mijns inziens niet correct behandeld is door collega ondernemers.

 

Heeft iemand een goede tip voor mij?

Corporate finance adviseur en Investor Matcher

www.hedley.nl

http://www.linkedin.com/in/janwillemkakebeeke

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Contact opnemen met de hoofdkantoren van de Gamma's en Intratuinen?

 

Heeft geen waarschijnlijk weinig zin. De bouwmarkten werken met feeders. organisaties die alle logistiek voor hun uit handen nemen.

 

Eigenlijk een soort omgekeerd fullfillment bedrijf die niet voor 1 leverancier alle klanten bedient, maar voor 1 klant alle (of in ieder geval veel) leveranciers onder zijn hoede heeft.

 

Houdt er rekening mee dat het niet 'even bellen' is , maar een lang traject waarbij levergaranties, prijs, levergaranties voorraad (had ik levergaranties en prijs al genoemd) tot in detail besproken en vastgelegd worden

 

één van de bekendste 'feeders is feeder one

 

Neem contact met hen op zou ik zeggen

 

Frans

Link naar reactie
  • 0

Hallo Frans,

 

Bedankt voor de tip. Ik begrijp je advies inzake de benadering. Komt jouw advies uit een persoonlijke ervaring?

Contact opnemen met de hoofdkantoren van de Gamma's en Intratuinen?

 

Heeft geen waarschijnlijk weinig zin. De bouwmarkten werken met feeders. organisaties die alle logistiek voor hun uit handen nemen.

 

Eigenlijk een soort omgekeerd fullfillment bedrijf die niet voor 1 leverancier alle klanten bedient, maar voor 1 klant alle (of in ieder geval veel) leveranciers onder zijn hoede heeft.

 

Houdt er rekening mee dat het niet 'even bellen' is , maar een lang traject waarbij levergaranties, prijs, levergaranties voorraad (had ik levergaranties en prijs al genoemd) tot in detail besproken en vastgelegd worden

 

één van de bekendste 'feeders is feeder one

 

Neem contact met hen op zou ik zeggen

 

Frans

Corporate finance adviseur en Investor Matcher

www.hedley.nl

http://www.linkedin.com/in/janwillemkakebeeke

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 232 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.