Roberto 1979 Geplaatst: 24 april 2010 Roberto 1979 6 0 Geplaatst: 24 april 2010 Beste Forumleden, Moet een curator een Faillisement verslag verplicht beschikbaar stellen indien ik hierom verzoek, of is dit verzoek zeer ongebruikelijk? Bij voorbaat dank, Bert Link naar reactie
0 Zomaar iemand Geplaatst: 24 april 2010 Zomaar iemand 4k 228 Geplaatst: 24 april 2010 LIgt er volgens mij aan wie je bent en welke verhouding er naar het bedrijf in kwestie is. Volgens mij is alleen een uitspraak van de rechter openbaar/ Link naar reactie
0 R.I.P. - Fred Wiersma Geplaatst: 24 april 2010 R.I.P. - Fred Wiersma 4,7k 244 Geplaatst: 24 april 2010 Een verslag over jezelf of over iemand anders? r.i.p. Fred Wiersma | IN MEMORIAM Link naar reactie
0 Roberto 1979 Geplaatst: 24 april 2010 Auteur Roberto 1979 6 0 Geplaatst: 24 april 2010 Beste Fred, Het betreft hier een klant, mijn interesse in deze verslagen is gewekt door een ander klant die Failliet is gegaan, de curator had een verslag op z'n website gepubliceerd. Daarom vroeg ik mij af of dit soort verslagen vrij opvraagbaar zijn. Bedankt voor de reactie(s) Bert Link naar reactie
0 lemans3 Geplaatst: 24 april 2010 lemans3 125 2 Geplaatst: 24 april 2010 Ik denk van wel. Ons toegevezen curator publiceert alle onderzoek en resultaten op faillissement.nl of andere media. Een faillissement is iets dat openbaar gemaakt dient te worden ook alle onderzoeken naar zaak in kwestie. Link naar reactie
0 StevenK Cyber Security Adviseur Geplaatst: 24 april 2010 StevenK Cyber Security Adviseur 4,7k 6 645 Geplaatst: 24 april 2010 De verslagen zijn openbaar en daarom via de griffie van de rechtbank beschikbaar. Veel curatoren publiceren ze tegenwoordig op hun website en de meeste zullen ook zonder tegenstribbelen een afschrift beschikbaar stellen als daarom wordt gevraagd, maar ze zijn het niet verplicht. #ICT #Legal #manufacturing #sustainability Link naar reactie
0 Cor van Prooyen Geplaatst: 24 april 2010 Cor van Prooyen 294 6 Geplaatst: 24 april 2010 http://www.curatoren.nl/fo/verslag_overzicht.php groet, Cor http://nl.linkedin.com/in/corvanprooyen Leg niet teveel vast, anders beweegt het niet meer ! Link naar reactie
Roberto 1979
Roberto 1979
Beste Forumleden,
Moet een curator een Faillisement verslag verplicht beschikbaar stellen indien ik hierom verzoek, of is dit verzoek
zeer ongebruikelijk?
Bij voorbaat dank,
Bert
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag