• 0

Gezocht: iemand met juridische kennis en meer..

Ik zal even kort uitleggen waar het over gaat:

 

Wij zijn al enkele maanden bezig bij een groot softwarebedrijf een overeenkomst los te krijgen.

Dit is echter tot nu toe niet gelukt, omdat het bedrijf (tenminste de managers binnen dat bedrijf) langs elkaar heen werken, telkens iets anders zeggen, en zeggen dat ze voor ons niks kunnen betekenen op die manier. Er is maar 1 ander bedrijf in NL die wel een overeenkomst / afspraak heeft met het softwarebedrijf om te mogen leveren.

 

Kortom, ze proberen concurrentie tegen te houden.

 

Hoe het exact in elkaar zit kan ik hier niet neerzetten ivm concurrentie, maar wij willen het dus niet zomaar opgeven en alles op alles zetten om dit rond te krijgen.

 

Nu zijn we op zoek naar iemand met juridische kennis (velen aan wie we het verhaal uitleggen gevan aan dat de kans groot is om in het gelijk gesteld te worden bij een eventuele zaak) die zich er in wilt verdiepen, of meer voor ons kan betekenen.

Uiteraard kun je zelf aangeven tot hoe ver je wilt gaan, en wanneer.

 

Belangrijk is dat er niet direct budget is om je te betalen, het moet dus zijn op basis van "no cure, no pay" , of je moet het leuk vinden als hobby met dit soort zaken bezig te houden. Bij een positieve afloop kun je uiteraard een aandeel krijgen in de winst. Of dit voor jou interessant is kan ik natuurlijk niet zeggen, wij denken van wel, maar als jij denkt dat het (juridisch) een onbegonnen zaak gaat worden dan kun je dit uiteraard direct laten weten, daarom vraag ik om contact op te nemen (PB) als je serieus geinteresseerd bent.

 

ik hoop dat ongeveer duidelijk is wat onze bedoeling is.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wie is er online?
    1 lid, 244 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.