Een deel van de activiteiten die we (rechtsvorm BV) doen is het detachteren van mensen op projectbasis voor parttime functies.
De gedetacheerden zijn in dienst van de BV en worden vanuit deze BV betaald. Hierbij worden werkgeverspremies etc. afgedragen. Uiteraard versturen we hiervoor facturen.
Nu wil een van mijn opdrachtgevers pas betalen op het moment dat hij een VAR verklaring ontvangt. Nu vraag ik me af in hoeverre een VAR-verklaring in dit geval relevant is? (ik betaal gewoon de premies etc) En zo ja, wat moet ik dan precies aanvragen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
BRAM M
BRAM M
Een deel van de activiteiten die we (rechtsvorm BV) doen is het detachteren van mensen op projectbasis voor parttime functies.
De gedetacheerden zijn in dienst van de BV en worden vanuit deze BV betaald. Hierbij worden werkgeverspremies etc. afgedragen. Uiteraard versturen we hiervoor facturen.
Nu wil een van mijn opdrachtgevers pas betalen op het moment dat hij een VAR verklaring ontvangt. Nu vraag ik me af in hoeverre een VAR-verklaring in dit geval relevant is? (ik betaal gewoon de premies etc) En zo ja, wat moet ik dan precies aanvragen?
Bram Masselink
Partner Bètawijs | www.betawijs.nl
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/26594-var-uitzend-detacheringsbureau-bv-opdrachtgever/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag