Ik heb de zoek functie gebruikt, maar niet een antwoord op mijn vraag kunnen vinden.
Ik vroeg mij het volgende af:
Voor mijn webwinkel wil ik artikelen inkopen bij gewone winkels, en deze met winst door verkopen. Mag dat?
Ik kreeg namelijk van een bedrijf een bericht dat ik artikelen van hen, voor hogere prijzen verkocht en dit mocht niet, vanwege internet fraude (zoals zij dat noemden). Nu kan ik over dat bedrijf die dat bericht stuurde geen enkele info op internet vinden en het bericht bevatte nogal wat schrijf fouten.
Vandaar mijn aangewakkerde twijfels..
Het gaat hier niet om merk artikelen.
Als ik de artikelen aanpas, op leuk... mag het dan wel?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
elirene
elirene
Goedemiddag,
Ik heb de zoek functie gebruikt, maar niet een antwoord op mijn vraag kunnen vinden.
Ik vroeg mij het volgende af:
Voor mijn webwinkel wil ik artikelen inkopen bij gewone winkels, en deze met winst door verkopen. Mag dat?
Ik kreeg namelijk van een bedrijf een bericht dat ik artikelen van hen, voor hogere prijzen verkocht en dit mocht niet, vanwege internet fraude (zoals zij dat noemden). Nu kan ik over dat bedrijf die dat bericht stuurde geen enkele info op internet vinden en het bericht bevatte nogal wat schrijf fouten.
Vandaar mijn aangewakkerde twijfels..
Het gaat hier niet om merk artikelen.
Als ik de artikelen aanpas, op leuk... mag het dan wel?
Alvast vriendelijk bedankt!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/26884-ingekochte-artikelen-door-verkopen-met-winst-mag-dat/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag