Ik wil graag een geschillen brief of aanverwante brief opstellen. Wie wilt mij hierbij helpen?
Ik verkoop bruidsmode, hieronder staat het geschil uitgelegd
Enige tijd geleden heb ik deel genomen aan een bruidsbeurs, op deze bruidsbeurs heb ik een gratis bruidsjurk weg gegeven. De klant moscht zelf beslissen welke jurk ze geleverd wilde hebben.
De bruidsjurk is dus een gift en er is geen koop overeenkomst aangegaan.
De bruid trouwde op korte termijn en de bruidsjurk werd een week voor de bruiloft geleverd. De bruidsjurk moest nog worden aangepast, ik heb het bruidje naar een coupeuse verwezen die de bruidsjurk verder op maat ging maken.
De bruid had een afspraak staan voor het doorpassen van de bruidsjurk bij de coupeuse, zij was 2 uur te laat aanwezig en de winkel was gesloten. De coupeuse was nog aanwezig maar gaf de bruidsjurk mee om deze thuis te passen. Mochten er nog aanpassingen gedaan worden moest zij de volgende terug komen. Dit heeft de klant niet gedaan. Ik heb de klant telefonisch geprobeerd te bereiken maar ze nam niet op. Ik ging er van uit dat de bruidsjurk goed was.
Nu heb ik een mailtje gehad van de bruidsbeurs, de klant had een andere bruidsjurk gekocht zij had er geen vertrouwen in dat de jurk op tijd af zou zijn. Zij wilt nu dat ik de kosten van 1000 euro voor het kopen van een bruidsjurk voor mijn rekening neem.
Kan dit zomaar, ik heb de bruidsjurk weggegeven, zij heeft geen betaling gedaan. Ik ben niet van plan de 1000 euro te betalen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
jamieb21
jamieb21
Hallo allemaal,
Ik wil graag een geschillen brief of aanverwante brief opstellen. Wie wilt mij hierbij helpen?
Ik verkoop bruidsmode, hieronder staat het geschil uitgelegd
Enige tijd geleden heb ik deel genomen aan een bruidsbeurs, op deze bruidsbeurs heb ik een gratis bruidsjurk weg gegeven. De klant moscht zelf beslissen welke jurk ze geleverd wilde hebben.
De bruidsjurk is dus een gift en er is geen koop overeenkomst aangegaan.
De bruid trouwde op korte termijn en de bruidsjurk werd een week voor de bruiloft geleverd. De bruidsjurk moest nog worden aangepast, ik heb het bruidje naar een coupeuse verwezen die de bruidsjurk verder op maat ging maken.
De bruid had een afspraak staan voor het doorpassen van de bruidsjurk bij de coupeuse, zij was 2 uur te laat aanwezig en de winkel was gesloten. De coupeuse was nog aanwezig maar gaf de bruidsjurk mee om deze thuis te passen. Mochten er nog aanpassingen gedaan worden moest zij de volgende terug komen. Dit heeft de klant niet gedaan. Ik heb de klant telefonisch geprobeerd te bereiken maar ze nam niet op. Ik ging er van uit dat de bruidsjurk goed was.
Nu heb ik een mailtje gehad van de bruidsbeurs, de klant had een andere bruidsjurk gekocht zij had er geen vertrouwen in dat de jurk op tijd af zou zijn. Zij wilt nu dat ik de kosten van 1000 euro voor het kopen van een bruidsjurk voor mijn rekening neem.
Kan dit zomaar, ik heb de bruidsjurk weggegeven, zij heeft geen betaling gedaan. Ik ben niet van plan de 1000 euro te betalen.
Daarom wil ik haar nu een mooie brief versturen.
Wie kan mij helpen?
Groetjes Jamie
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/26893-geschillen-brief-opstellen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag