Ik verstuur met grote regelmaat pakjes met de TNT, via Parcel International. Tot mijn grote verbazing kwam er 3 dagen geleden een pakje retour afzender met op de sticker "Andere reden" aangekruist. De pakjes die gisteren en eergisteren verzonden zijn, zijn niet traceerbaar in het tracktrace systeem, en ook TNT snapt er niks van... In elk geval zijn ze niet geleverd, dus zullen die ook wel retour komen...
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
joelphil
joelphil
Hallo allemaal,
Ik verstuur met grote regelmaat pakjes met de TNT, via Parcel International. Tot mijn grote verbazing kwam er 3 dagen geleden een pakje retour afzender met op de sticker "Andere reden" aangekruist. De pakjes die gisteren en eergisteren verzonden zijn, zijn niet traceerbaar in het tracktrace systeem, en ook TNT snapt er niks van... In elk geval zijn ze niet geleverd, dus zullen die ook wel retour komen...
Zijn er mensen met dezelfde ervaring?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/27030-tnt-stuurt-pakjes-retour/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag