Op dit moment heb ik wederom advies nodig omtrent het opstarten van een eigen praktijk van mijn vrouw.
Het betreft het houden van een praktijk aan huis.
Het is de bedoeling dat we een tijdelijke praktijklocatie hebben in het 2e huis van haar vader dat te koop staat.
Is het nodig om hiervoor een vergunning bij de gemeente aan te vragen, en zo ja, kunnen we die krijgen?
Ik heb namelijk gelezen dat het starten van een praktijk aan huis alleen kan wanneer de persoon zelf ook in datzelfde huis woont en ingeschreven staat bij desbetreffende gemeente.
Is er iemand hier die er verstand van heeft en ons verder kan helpen?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
p_bazuin
p_bazuin
Op dit moment heb ik wederom advies nodig omtrent het opstarten van een eigen praktijk van mijn vrouw.
Het betreft het houden van een praktijk aan huis.
Het is de bedoeling dat we een tijdelijke praktijklocatie hebben in het 2e huis van haar vader dat te koop staat.
Is het nodig om hiervoor een vergunning bij de gemeente aan te vragen, en zo ja, kunnen we die krijgen?
Ik heb namelijk gelezen dat het starten van een praktijk aan huis alleen kan wanneer de persoon zelf ook in datzelfde huis woont en ingeschreven staat bij desbetreffende gemeente.
Is er iemand hier die er verstand van heeft en ons verder kan helpen?
Met vr groeten,
Paul Bazuin
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/27345-praktijk-aan-huis/Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag