Ehm... bezoekers vinden je site waarschijnlijk door te zoeken, of door op je advertentie te klikken, dus is het niet zo belangrijk om hem kort te houden of origineel te zijn lijkt me.
Mensen vinden je via een zoekactie, maar komen o.a. terug omdat ze je naam herinneren.
Het vertelt ook wat makkelijker door aan vrienden en familie
Waarom heet Bol nu Bol en niet boeken-kopen.nl , waarom denk je (komt ie weer voor mijn volgers ;) ) dat fonq Fong heet? Omdat je het onthoudt na 1 of 2 keer en de generieke domeinnamen waarop alle shops van fonq zitten niet te onthouden zijn zonder vergissingen te maken.
Een naam die op welke manier dan ook te onthouden is, is wel degelijk van belang, anders had ik mezelf ook wel sjdfnksukvhsidhfkwfbksxhosdfoisd.nl kunnen noemen (ja, gechargeerd, ik weet het, maar alle domeinen zijn nog vrij ;) )
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Frans Sijtsma
Frans Sijtsma
Mensen vinden je via een zoekactie, maar komen o.a. terug omdat ze je naam herinneren.
Het vertelt ook wat makkelijker door aan vrienden en familie
Waarom heet Bol nu Bol en niet boeken-kopen.nl , waarom denk je (komt ie weer voor mijn volgers ;) ) dat fonq Fong heet? Omdat je het onthoudt na 1 of 2 keer en de generieke domeinnamen waarop alle shops van fonq zitten niet te onthouden zijn zonder vergissingen te maken.
Een naam die op welke manier dan ook te onthouden is, is wel degelijk van belang, anders had ik mezelf ook wel sjdfnksukvhsidhfkwfbksxhosdfoisd.nl kunnen noemen (ja, gechargeerd, ik weet het, maar alle domeinen zijn nog vrij ;) )
Palletstellingen, Entresolvoeren en Magazijninrichting - OfficeRepublic
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/27402-een-goede-naam-waar-moet-je-op-letten/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
38 antwoorden op deze vraag