Misschien geen goede titel of board maar ja heb er dan ook weinig ervaring mee.
Heb zelf ruim 20 jaar ervaring met inkoop en verkoop maar altijd op de Nederlandse markt. Nu ben ik benaderd door iemand uit Engeland om zijn machines te gaan importeren en te verkopen in Nederland.
Uiteraard weet Google bijna alles maar ik blijf toch een beetje aanhikken tegen de valutaschommelingen tussen pond en euro.
Hoe ga je daar mee om in het vaststellen van verkoopprijzen en welke consequentie heeft dat voor je voorraad, heeft iemand hier ervaring mee of tips voor.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
henkh
henkh
Misschien geen goede titel of board maar ja heb er dan ook weinig ervaring mee.
Heb zelf ruim 20 jaar ervaring met inkoop en verkoop maar altijd op de Nederlandse markt. Nu ben ik benaderd door iemand uit Engeland om zijn machines te gaan importeren en te verkopen in Nederland.
Uiteraard weet Google bijna alles maar ik blijf toch een beetje aanhikken tegen de valutaschommelingen tussen pond en euro.
Hoe ga je daar mee om in het vaststellen van verkoopprijzen en welke consequentie heeft dat voor je voorraad, heeft iemand hier ervaring mee of tips voor.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/27490-hoe-om-te-gaan-met-valutaschommelingen/Aanbevolen berichten
20 antwoorden op deze vraag