Ga naar inhoud

Vergelijkingssite belastingadviseurs?

Geplaatst:

XiaoDi

Hoi,

Kent iemand een vergelijkingssite voor belastingadviseurs? Helemaal perfect zou zijn als je je voorkeuren in zou kunnen vullen, waarna geschikte belastingadviseurs worden getoond.

Groet,

XiaoDi

Featured Replies

Geplaatst:

Joost Rietveld

• Moderator

Bij mijn weten is die er niet. Wij fiscalisten hullen ons in stilzwijgen ;)

Maar volgens mij is dat ook niet de manier. Zie maar wat er in dit topic gebeurde t.a.v. accountants.....

Daarbij zijn de werkzaamheden van een belastingadviseur nog eens veel minder generiek dan die van een accountant. Belangrijker:

- vraag naar de kennis en opleidingen?

- klikt het?

- begrijpt hij je case snel?

- antwoord hij duidelijk en begrijpelijk?

- tarief?

- en let ook op de omvang van zijn kantoor. Veel MKB-ers zitten bij een te dure adviseur omdat ze ook meebetalen aan kennis in diens organisatie waar ze zelf helemaal geen gebruik van maken!

En ik denk dat de meeste belastingadviseurs werk genoeg hebben en wellicht daarom zich ook niet snel geroepen voelen om zich aan te sluiten bij een 'vergelijk de belastingadviseur' site.

groet

Joost

Fiscaal en juridisch advies en expertise bij bedrijfsoverdrachten en rechtsvormkeuze of -wijziging: DenariusAdvies

Geplaatst:

XiaoDi

• Auteur

Dankje voor je antwoord :)

De link werkt niet.

Geplaatst:

Joost Rietveld

• Moderator

link gefixt

Kijk m.n. op pagina 2 van dat topic

Fiscaal en juridisch advies en expertise bij bedrijfsoverdrachten en rechtsvormkeuze of -wijziging: DenariusAdvies

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.