Ga naar inhoud

huurwoning geheel als werkruimte?

Geplaatst:

mcdyna

Goedemiddag :D

ik wil een brazilian wax salon openen in Spijkenisse, maar ik kan geen geschikte ruimte vinden..

Weet iemand of het mogelijk is om een woning te huren, alleen voor de praktijk?

Ik woon samen met mijn vriend in zijn koophuis (ik ben daar ingetrokken, staat niet op mijn naam) dus een 1kamer flatje zou

perfect zijn.

Alvast bedankt!

groetjes Miranda

Featured Replies

Geplaatst:

Griffioen

Miranda,

Als je wilt weten of dit mag, dan moet je denk ik bij de Gemeente zijn.

Als je je onderneming daar vestigt (en niet woont), dan zijn deze kosten aftrekbaar van het resultaat.

Geplaatst:

djluc

Het bestemmingsplan zal het grootste probleem zijn gezien je regelmatig bezoek over de vloer krijgt wat ook moet parkeren etc.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Geplaatst:

Joost Rietveld

• Moderator

plus het feit dat je een huurwoning aan het huisvestingsbestand van de gemeente onttrekt. Ik denk dat je daar geen toestemming voor krijgt.

Fiscaal en juridisch advies en expertise bij bedrijfsoverdrachten en rechtsvormkeuze of -wijziging: DenariusAdvies

Geplaatst:

mcdyna

• Auteur

Bedankt voor de reacties!

Ik zal het navragen bij mijn gemeente, niet geschoten altijd mis.. toch :)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.