Ik ga volgende week een delicatessenwinkel openen. Ik vraag mij het volgende ineens af.
Aangezien ik nog geen personeel aan ga nemen gaat mijn familie de komende tijd bijspringen in de zaak. Ik werk ook met snijmachines en messen e.d. Wat nu als er iets gebeurd met een helpend familielid. Is deze dan verzekerd? Zij zijn geen werknemers in de zaak, zij helpen mij alleen op familiaire basis.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
LindaZ
LindaZ
Beste Higherlevellers,
Ik ga volgende week een delicatessenwinkel openen. Ik vraag mij het volgende ineens af.
Aangezien ik nog geen personeel aan ga nemen gaat mijn familie de komende tijd bijspringen in de zaak. Ik werk ook met snijmachines en messen e.d. Wat nu als er iets gebeurd met een helpend familielid. Is deze dan verzekerd? Zij zijn geen werknemers in de zaak, zij helpen mij alleen op familiaire basis.
Ik hoor graag of iemand dit weet!!
Met vriendelijke groet, Linda
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/27833-familie-helpt-in-de-zaak-verzekerd/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag