Verbetersuggesties Higherlevel.nl

Aanbevolen berichten

Misschien ben ik wat scherp

Wees maar niet bang, ik vind een hoop dingen van je reactie, maar de term "scherp" is daar wel het minst op van toepassing :P

 

Betekend echter wel dat dan management van HL beter haar best moet doen de juiste groep aan te spreken om deel te nemen en lid te worden.

"het management van HL", " ??? ??? ??? ???. Dit is een forum voor ondernemers door ondernemers. Er is geen management.

 

betere marketing naar ondernemers over het bestaan van HL en toegevoegde waarde dat het zeker heeft.

"Marketing": lijkt mij persoonlijk dat via de generieke google ranking, AVB en businesspartners (zie onderaan) het maximale aan marketing wordt gedaan dat binnen de mogelijkheden van het forum ligt. Daarnaast maakt HL via AVB al enige tijd gebruik van specifiek op ondernemers gerichte addwords

De rest is aan de leden: die kunnen ambassadeur voor HL zijn en andere ondernemers op HL attenderen. Ik doe dat vrijwel dagelijks.

 

 

Waarom niet een automatisch lidmaatschap voor elke (nieuwe) ondernemer ? Die zit dan bij zijn starters pakket wanneer iemand een bedrijf begint. Lijkt mij niet onmogelijk.
Je bedoelt, afgezien van het feit dat de verstrekker van dat starterspakket (KvK) geen samenwerking met HL wenst en hun eigen spamforum heeft opgetuigd?

 

Meningen op persoonlijke titel overigens, niet als administrator c.q. lid van het vermeende "management" van HL

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie

Robert, Mijn excuus. Het was zeker niet mijn bedoeling persoonlijk te bekritiseren naar de moderators of admins van HL.

 

Ik kan enkel stellen dat het forum op zich professioneel is en de werkzaamheden van de vrijwilligers ook zeker door mij gewaardeerd worden.

 

Jammer dat de KvK de deur dichtgooit, grenzend aan vreemd omdat deze website door de Rijksoverheid gefinancierd wordt. Zoals ik begrijp zijn de KvK's ook geen overheidsinstellingen meer dus misschien ligt hier een grond van oorzaak.

 

Dan nog, zijn de gegevens van startende ondernemer niet vrij opvraagbaar ?

Dit enkel om misschien via eenvoudige mailing HL onder de ogen van nieuwe ondernemers te brengen.

 

Kan met een goed onderbouwd plan bij de rijks overheid aangeklopt worden voor klein marketing budget ?

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 265 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.