Moet btw over een aanbetaling van een vakantie afgedragen worden op het moment dat de betaling is ontvangen of nadat de dienst verleend is?
wij verhuren zeilboten en in bijvoorbeeld november 2010 ontvang ik een aanbetaling voor de huur van een boot in juni 2011. Mag ik dan de btw afdragen op het moment van de verhuging in juni of moet ik dit dan al in november afdragen ?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
evs123
evs123
Moet btw over een aanbetaling van een vakantie afgedragen worden op het moment dat de betaling is ontvangen of nadat de dienst verleend is?
wij verhuren zeilboten en in bijvoorbeeld november 2010 ontvang ik een aanbetaling voor de huur van een boot in juni 2011. Mag ik dan de btw afdragen op het moment van de verhuging in juni of moet ik dit dan al in november afdragen ?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/28108-btw-over-aanbetaling-vakantie/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag