Mogelijkheden tot het maken van een eigen website en webshop binnen het systeem.
De producten van de webshop worden ook getoond binnen de rubricering van de website.
Vele opties voor bezoekers zoals dating, agenda's voor de vereniging, personeel aangeboden enz.
Als toegevoegde waarde de digitale folders en alles door ons te laten doen.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Ik heb zelf het gehele systeem ontwikkeld op basis van mijn ervaring.
Google is het EVA en de benodigde kennis hiervoor deed ik op in mijn drie jaar ervaring in de hotelkamer verhuur.
EVA: Exclusief Verkoop Argument
Momenteel ben ik bezig rondom dit concept een bedrijf neer te zetten onder begeleiding van het IMK.
Twee maande workshops, marktonderzoek, ondernemersplan, adviesgesprekken, coach en wat al niet meer.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Gangbare (goede) websites en webshops vinden over het algemeen hun beperking in de prijs.
Een goede website/webshop wordt gevoed door een goede applicatie die dagelijks onderhouden wordt.
Zelfs zonder dagelijks onderhoud is dat al te kostbaar voor een webshop tenzij je Bol.com heet of zo.
Door meerdere webwinkels binnen één systeem te laten functioneren kunnen de kosten gedeeld worden door de deelnemers.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Dit is in de eerste plaats anders betreffende de vindbaarheid waarvoor we ook een blog 'meten is weten' hebben gemaakt binnen het systeem zodat dit te controleren is.
Tevens kent het systeem vele toegevoegde waarden zoals digitale folders in dHtml (vindbaar), RSS feeds, blogs enzovoort.
Daar het systeem werkt rondom de aanwezige deelnemers kan in de toekomst ook tijd en geld geïnvesteerd worden om de deelnemers nog veel meer te bieden.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Een bezoek aan de site en commentaar is van harte welkom.
Ik heb het hele systeem alleen opgezet en ga het ook alleen in de markt zetten.
Dit laatste is geen keus maar gezien de mensen die ik ken en mijn financiële mogelijkheden niet anders.
Mochten er echter mensen zijn die samen willen werken of die financieel het systeem vorm zouden willen geven dan hoor ik dat graag.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Artesis
Artesis
Omschrijving van je concept:
Een concept waarin Google voorop staat.
Plaatsen van bedrijfs en product informatie.
Mogelijkheden tot het maken van een eigen website en webshop binnen het systeem.
De producten van de webshop worden ook getoond binnen de rubricering van de website.
Vele opties voor bezoekers zoals dating, agenda's voor de vereniging, personeel aangeboden enz.
Als toegevoegde waarde de digitale folders en alles door ons te laten doen.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Ik heb zelf het gehele systeem ontwikkeld op basis van mijn ervaring.
Google is het EVA en de benodigde kennis hiervoor deed ik op in mijn drie jaar ervaring in de hotelkamer verhuur.
EVA: Exclusief Verkoop Argument
Momenteel ben ik bezig rondom dit concept een bedrijf neer te zetten onder begeleiding van het IMK.
Twee maande workshops, marktonderzoek, ondernemersplan, adviesgesprekken, coach en wat al niet meer.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Gangbare (goede) websites en webshops vinden over het algemeen hun beperking in de prijs.
Een goede website/webshop wordt gevoed door een goede applicatie die dagelijks onderhouden wordt.
Zelfs zonder dagelijks onderhoud is dat al te kostbaar voor een webshop tenzij je Bol.com heet of zo.
Door meerdere webwinkels binnen één systeem te laten functioneren kunnen de kosten gedeeld worden door de deelnemers.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Dit is in de eerste plaats anders betreffende de vindbaarheid waarvoor we ook een blog 'meten is weten' hebben gemaakt binnen het systeem zodat dit te controleren is.
Tevens kent het systeem vele toegevoegde waarden zoals digitale folders in dHtml (vindbaar), RSS feeds, blogs enzovoort.
Daar het systeem werkt rondom de aanwezige deelnemers kan in de toekomst ook tijd en geld geïnvesteerd worden om de deelnemers nog veel meer te bieden.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Een bezoek aan de site en commentaar is van harte welkom.
Ik heb het hele systeem alleen opgezet en ga het ook alleen in de markt zetten.
Dit laatste is geen keus maar gezien de mensen die ik ken en mijn financiële mogelijkheden niet anders.
Mochten er echter mensen zijn die samen willen werken of die financieel het systeem vorm zouden willen geven dan hoor ik dat graag.
Cloocs
[mod edit: topic samengevoegd, titel aangepast]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/28152-wat-vinden-jullie-van-wohs-voorheen-cloocs/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
95 antwoorden op deze vraag