Geplaatst: 4 september 201014 j ron-vb 35 berichten 4 Trofeeën 0 Reputatie Hallo, Ben nu een tijd aan het zoeken maar ik kom er niet uit. Wil graag het volgende doen: In mijn hotmail account staan honderden emails. Deze staan dus op de server van hotmail. Ik wil graag alle emails opslaan op harde schijf inclusief alle bijlages als PDF, DOC bestanden enz. Nu zoek ik een snelle manier waarmee ik dit kan doen. Ik wil wel de emails op de server laten staan, dus eigenlijk is het een soort van backup. Weet iemand een manier? Zou daar erg mee geholpen zijn.
Geplaatst: 4 september 201014 j R.I.P. | Peter Bonjernoor 8.7k berichten 8 Trofeeën 582 Reputatie Lijkt me een typische vraag voor de helpdesk van Hotmail - wat was hun antwoord? IN MEMORIAM
Geplaatst: 4 september 201014 j ron-vb 35 berichten 4 Trofeeën 0 Reputatie Auteur Ik wacht al meer dan 1 week op hun antwoord :-(
Geplaatst: 4 september 201014 j espen 576 berichten 10 Trofeeën 35 Reputatie voor een crash van hotmail hoef je niet echt bang te zijn. Maar als je je gegevens offline ook beschikbaar wilt hebben kun je eens kijken naar windows live mail. Misschien dat dat voor je werkt. Online Marketing, Webdevelopment, logo & grafisch design Buzzafy
Geplaatst: 4 september 201014 j ron-vb 35 berichten 4 Trofeeën 0 Reputatie Auteur Dat werkt voor mij niet. Ik wil alle emails incl. bijlages op bijvoorbeeld een USB kunnen zetten en vanaf de USB kunnen lezen.
Geplaatst: 6 september 201014 j SanderVh 313 berichten 8 Trofeeën 5 Reputatie Kun je niet gewoon outlook configureren voor je mailaccount en deze vervolgens alle mails laten downloaden? Logo ontwerp en huisstijl ontwerp tegen eerlijke prijzen bij Logo4Life
ron-vb
Hallo,
Ben nu een tijd aan het zoeken maar ik kom er niet uit. Wil graag het volgende doen:
In mijn hotmail account staan honderden emails. Deze staan dus op de server van hotmail.
Ik wil graag alle emails opslaan op harde schijf inclusief alle bijlages als PDF, DOC bestanden enz.
Nu zoek ik een snelle manier waarmee ik dit kan doen. Ik wil wel de emails op de server laten staan, dus eigenlijk
is het een soort van backup.
Weet iemand een manier? Zou daar erg mee geholpen zijn.