• 0

Koeriers twitteren

Het viel mij op dat een aantal koeriers flink twitteren. Aangezien ik toch met de handen diep in Google Maps zat, heb ik een mashupje gemaakt van hun tweets op een kaartje. Omdat ze niet allemaal hun locatie in Twitter delen, probeer ik die te halen uit het bericht. Al met al geeft het een leuk beeld:

 

http://demo.mmsi.nl/beschikbaar

 

Nu nog een manier bedenken om er geld mee te verdienen. Wie heeft er ideeën?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

kun je niet beter eerst een goede maken? Die alle functies heeft en ook werkt. (traffic en inkomsten heeft)

 

Dit is wel leuk maar lijkt meer op een hobby.

Aan de ene kant ben ik het wel met je eens, aan de andere kant is het ook wel een manier van ontwikkelen. Middels de (potentiële) gebruikers ontwikkelen is hip tegenwoordig. Of HigherLevel daarvoor het juiste platform is zouden we moeten bekijken, zeker als het betaalde tools worden. Het ontwikkelen met constante feedback van gebruikers is heel interessant. Daar kan vrij veel mee.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Er is geen strategie die vast in beton staat. Ik heb iets meer contact met koeriers gekregen waardoor het misschien lijkt dat het voor koeriers gemaakt is. Maar als verladers er iets in zien, dan pas ik het graag ook aan hun behoefte. Het één hoeft het ander ook niet uit te sluiten. Er staan nu al twee typen berichten: koeriers die beschikbaar zijn én het aanbod van vracht.

 

@Goog

Je hebt gelijk, er is een grote component hobby, maar dat is belangrijk in mijn werk. Ik ontwikkel iets nieuws, terwijl ik klanten zoek, die de ontwikkeling weer beinvloeden, wat nieuwe klanten en producten oplevert. Geen volgtijdelijke ontwikkeling (waterval), maar dus meer flexibel en samenwerkend.

 

Ik bedacht mij dit weekend dat ik ooit het domein vakantiehuis.in heb aangekocht. Zou natuurlijk prima een conceptje op te zetten zijn als men ook vraag en aanbod van vakantiehuizen twittert

8)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 212 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.