Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
SanderVh
SanderVh
Beste Leden,
Op het forum kom ik ook regelmatig discussie tegen over Adwords/Adsense en de BTW, maar
hier staat vaak een link naar de artikelen van Google, en dit is nu juist waar ik niet uit kom. Als ik
nu mijn gegevens in ga vullen bij Google en ik koop ads (Het gaat om Adwords) voor €20,00,
krijg ik dan een factuur voor €20,00 - 19% (€16,20). Moet ik dan vervolgens de overige €3,80
zelf nog af gaan staat aan de BTW? Dit is nl. hoe ik het lees, en ik dacht toch echt dat op het moment
dat iemand kosten maakt, ze de BTW af kunnen trekken? Kan ik ze dus eerst opgeven en
daarna terug gaan vorderen?
Zoals vast duidelijk is kan ik er niet helemaal wij uit. Ik hoop dat er iemand is die er ervaring mee
heeft en mij hier meer over wil vertellen zodat ik mijn administratie goed op orde kan houden.
Met vriendelijke groet,
Sander van Horen,
Logo ontwerp en huisstijl ontwerp tegen eerlijke prijzen bij Logo4Life
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/28552-btw-en-adwords/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag