Ik heb het internet afgestruind op zoek naar een Nederlands hostingbedrijf dat z'n servers draait met groene stroom, danwel een andere alternatieve energiebron.
Niks gevonden.
Als ik als bewuste persoon en als bewust bedrijf ook mijn website op verantwoorde (sustainable) wijze wil laten hosten moet ik dus zo'n bedrijf bellen en vragen of ze groene stroom afnemen?
Draaien de Essent en Eneco en Nuon-sites zelf ook op groene stroom of conventionele resources?
Kennen jullie zo'n bedrijf?
Groet,
Annedien
----------------------------------------
appendix: zoekresultaten
Google
hosting+"alternatieve energie"
0 resultaten
hosting+"groene energie"
0 resultaten
website+"alternatieve energie"
0 resultaten
internet+"alternatieve energie"
0 resultaten
website+"groene stroom"
0 resultaten
internet+"groene stroom"
1 resultaat, niet een hostingbedrijf dat met groene stroom hosting verzorgt.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Annedien Hoen
Annedien Hoen
Hallo,
Ik heb het internet afgestruind op zoek naar een Nederlands hostingbedrijf dat z'n servers draait met groene stroom, danwel een andere alternatieve energiebron.
Niks gevonden.
Als ik als bewuste persoon en als bewust bedrijf ook mijn website op verantwoorde (sustainable) wijze wil laten hosten moet ik dus zo'n bedrijf bellen en vragen of ze groene stroom afnemen?
Draaien de Essent en Eneco en Nuon-sites zelf ook op groene stroom of conventionele resources?
Kennen jullie zo'n bedrijf?
Groet,
Annedien
----------------------------------------
appendix: zoekresultaten
Google
hosting+"alternatieve energie"
0 resultaten
hosting+"groene energie"
0 resultaten
website+"alternatieve energie"
0 resultaten
internet+"alternatieve energie"
0 resultaten
website+"groene stroom"
0 resultaten
internet+"groene stroom"
1 resultaat, niet een hostingbedrijf dat met groene stroom hosting verzorgt.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/2868-hosting-en-alternatieve-energie/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag